BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Bim-listan
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Emiliass
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig,
11/3 Iekba
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär , Stragge
15/3 Hepphopp
16/3-Liiiinda90
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore
23/3 Zandylina, Jefare1
26/3 Tredjebarnsladdis
27/3 Längtande95, FruBjörk
28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost
29/3 Jeex
31/3 Sooli, Thersu, Emhy89
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
27/2 MissElin93 (BIM 3/3)
27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
1/3 Entriss (BIM 2-3/3)
4/3 Bambi91 (BIM 5/3)
8/3 Frallanz (Bim 8/3)
Jag har bim idag och plussade ganska tydligt på stickan idag o i förrgår var där blankt test så ge inte upp :)
Åh, jag har suttit och smygläst denna tråd i några veckor nu. Vi började våra försök skaffa barn i november och varje månad är det samma visa. Jag har bim 15/3, och har redan tagit 2 gravtest som visat negativt. Men tycker mig känna något annorlunda i magen denna månad, den känns spänd sen några dagar tillbaka och har en molande värk och ömma bröst som aldrig brukar komma så tidigt annars. Hoppas, hoppas! Håller tummarna för er alla här inne.
tack för lite hopp men det känns ju inte som att jag är gravid. känner inget alls. inget ont i ländrygg,mage bröst el nått?
har testat som bara den då jag trodde garanterat att jag först var det Sahara
Grattis till plusset. hur mår du? kände du av nått?
Alldeles för svagt clearblue early imorse BIM - 3. Stressen över att försöka bli gravida är inte nådig. Nu lägger vi det på hyllan ett tag. Lycka till ni andra!
Jag vill också vara med! Har äl idag, lördag, söndag (något av det haha) och sexade iallafall igår. BIM 25:e!
Jag vill också vara med! Har äl idag, lördag, söndag (något av det haha) och sexade iallafall igår. BIM 25:e!
Har inte BIM förrän om knappt en vecka men imorse kom mensen från ingenstans. Dessutom massiv mensvärk. Åh, så besviken...
Den har aldrig tidigare varit tidig men nån gång ska väl vara första gången. Känner verkligen inte igen min kropp den här cykeln.
Hej då tråden.
Härligt jag har är på tisdag :)) Har fått blinkande gubbe på cb digital i två dagar nu så det är på g :))
Idag ska jag å göra cellprov.. Inte lika roligt :P
Jag har väldigt sällan äl så vi har lite få chanser att lyckas, så det är nervöst. Men första cykeln vi försöker så det lär väl inte ta sig så snabbt :).
Åh nej det är verkligen inte särskilt roligt. Lycka till!
Har inte BIM förrän om knappt en vecka men imorse kom mensen från ingenstans. Dessutom massiv mensvärk. Åh, så besviken... Den har aldrig tidigare varit tidig men nån gång ska väl vara första gången. Känner verkligen inte igen min kropp den här cykeln. Hej då tråden.