BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej Alla! Hade ett njurstensanfall för ca 5 dar sedan, cykeldag 2, aldrig hänt förr. Inte ont längre, men känner mig lite skum i kroppen. Får väl se om det blir nån ÄL. Finns en fertilitetscoach som håller på och skräms och säger att man inte kan bli gravid om man har njursten. Första ggn som sagt för mig, hade ätit ganska dåligt och druckit för lite en period innan. Men alla värden på njurar etc är bra. Nån annan här som blivit gravid trots njursten?

Detta är första barnet, därför kanske jag inte förstår det riktigt..
och det har varit mååånga månader man trott sig vara gravid o ha symptom men inte varit det. Därför är jag nog nojjig! Jag har inga speciella symptom nu tycker jag, vara jävligt fett hår trots att jag duschat.. och lite stötar/smygande värk längst ner i magen som innan mensen liksom..
Kan det visa positivt och sen ändå vara negativt? Det kan det väl inte...?
Kan det visa positivt och sen ändå vara negativt? Det kan det väl inte...?
Nu har äntligen livet lugnat sig lite efter en flytt och en skadad häst. Har varken tempat eller hängt här inne sen senaste mensen i början av mars. Har ingen aning om när äl skedde denna månaden så att det skulle ta sig denna månaden är inte så troligt :) Har BIM i slutet av mars och då kör vi på igen som vanligt med lite ny energi :)
Har haft starka äl-tester typ hela veckan. Men inte helt positiva. Men tycker mig ha känt av äl starkt denna helgen. Med smärta, äl-flytningar och en blodstrimma igår. Efter det var allt över. Idag inga äl-flytningar och ingen smärta. Och eftersom mannen inte kommer hem förrän 22 ikväll så ville jag testa med tester idag även om jag trodde det var kört. Och se vad jag fick!!! Ska jag lita på det jag känt i kroppen, att det var äl och att testerna har fel. Eller ska jag lita på testerna att nu inom 48 h har jag äl? Kanske är det jag känt så starkt bara kroppens "förberedelse" inför kommande äl? Undrar dock över den där blodstrimman i äl-flytningen igår då? :S
Vad tror ni?

Har bim på onsdag och har de tre senaste dagarna känt av lite illamående. Nu ikväll började jag känna lite pre-mensvärk som alltid innan mens så jag antar att den kommer komma i dagarna. Jag är inte så förvånad då vi endast fick till mys en gång under ägglossningen. Jag testade imorse, fast jag innerst inne visste att det skulle vara negativt... jag har aldrig plussat innan bim. Men hoppet lever tills mensen kommer!
Vad kul, då är vi i samma sits just nu, och BIM nästan samtidigt????
Jag har också börjat känna av molvärk i magen och ryggen sedan 2 dagar tillbaka. Jag har smygtittat på min mensapp sedan förra graviditeten och även då hade jag molvärk i ryggen och magen vid denna tid. Så jag hoppas det är det vi känner av.
Jag har funderat på att testa jag också, men även det smygtittade jag på förra graviditeten och då fick jag inte positivt först äl+11 (svagt) och sedan strakt positivt direkt på äl+15. Så på tisdag tänkte jag testa då det blir äl+11 ????
Håller tummarna för oss denna månad!???? Kram