BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Bim idag, ingen mens än. Men har väldigt ont i brösten som jag brukar ha innan mens. Så den kommer nog under helgen.
Har inte mensen kommit på måndag/tisdag så testar jag ä
ÄL igår. Fredagsmys med sambon ikväll också såklart, sen börjar den eviga väntan till BIM den 29/3. Känns som en eeevigheeet.
Och där kom mensen.... :(
Usch vilken lång väntan det är till BIM! Dagarna går så långsamt! hade en tempdipp idag. gick från 37.05 igår till 36.81 idag (äl förra fredagen enligt äl-test) så kan väl hoppas det är inplantationsdippen men får se hur det ser ut imorgon. Nio dagar kvar till BIM...
Någon med liknande erfarenhet?
Jag hade BIM i måndags den 12/3. Ingen mens har kommit ännu. Fick tydlig stegring och troligtvis positivt ägglossningstest den 24/2. PMS symtom veckan efter ägglossning som avtog sedan. Bara negativa test, senast ett onsdag morgon.
Har läst att mensen kan bli försenad pga stress men har inte varit mer stressad än andra månader och då har mensen kommit som klockan. Är 29 år gammal om det är relevant? Har aldrig varit med om något liknande. Har haft molande värk i magen i ca. två veckor?
Tänker vänta till måndag och om mensen inte kommit så blir det att boka gyn.
Jag fick mens i tisdags, två dagar tidigare än beräknat, och sen igår kväll ingenting. Brukar alltid ha mens i ca 5 dagar så nu förstår jag ingenting..
Ni som använder appen Flo, när man ska klicka i vilken flytning man har finns en som heter ?fläckig?. Vad menar dom med fläckig?
Jag tolkar det som spottings typ.
Hej hej
Jag hade hög fertilitet i 6 dagar både med stickor och cb digital på 7 dagen maximal, så var aktiv i sängen även idag för att höja era chanser.
Lycka till
Det tråkiga är att mannen är iväg och kommer inte hem förrän söndag kväll. Är rädd att vi missar det :'( Det var starkt idag men inte lika starkt som kontrollstrecket. Men jag har äl-känningar idag med. Kan man ha det flera dagar innan äl?