BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Jag visste dock att jag hade sen ägglossning. Men man blir ju ändå så besviken när stickan inte visar något, man tänker ju att det är "säkert" att testa på BIM. Jag håller tummarna för dig! :)
Hej, hoppar in här, har min beräknade mens-dag IDAG, försökt länge nu och även kollat upp så att jag inte har pcos men ännu ej fått provsvaren.. hoppet är det sista som överger en så jag tog ett test idag. Hjälp mig tyda, snälla! Alla andra gånger jag testat har det visat starkt nej eller ETT streck. Men detta känns lite mer otydligt.. jag kan nämligen nu se ett svaaaaaaagt rosa streck till.. kanske starkare med ett test om några dagar? Vad tror ni...? Isf är detta vecka 4, vecka 5 imorgon..

Hej, hoppar in här, har min beräknade mens-dag IDAG, försökt länge nu och även kollat upp så att jag inte har pcos men ännu ej fått provsvaren.. hoppet är det sista som överger en så jag tog ett test idag. Hjälp mig tyda, snälla! Alla andra gånger jag testat har det visat starkt nej eller ETT streck. Men detta känns lite mer otydligt.. jag kan nämligen nu se ett svaaaaaaagt rosa streck till.. kanske starkare med ett test om några dagar? Vad tror ni...? Isf är detta vecka 4, vecka 5 imorgon..
God morgon;)
Hur många har plussat?
Grattis till plusset till er iaf o ni andra,kämpa på:)
Den som aldrig ger sig;)
(Ber om ursäkt om det finns någon som absolut inte kan bli gravida eller bara får missfall,massa Styrkekramar till er)
Nämen gud.. tror ni?
Jag tvivlar nog för att det gått så lång tid och så många negativa test och jag tycker nog att detta är rätt svagt och kanske för tidigt? Men jag HOPPAS!!!!! ???????? Ska testa igen om några dagar och hoppas det blir starkare för då kan jag vara säker! ??
God morgon;)
Hur många har plussat?
Grattis till plusset till er iaf o ni andra,kämpa på:)
Den som aldrig ger sig;)
(Ber om ursäkt om det finns någon som absolut inte kan bli gravida eller bara får missfall,massa Styrkekramar till er)
Stort grattis till alla som har plussat!!
Harry900 jag tycker verkligen det ser positivt ut! Vilken dag är du På?
Jag kunde inte hålla mig och testade på bim-5. Totalt negativt.
Mina pms symtom håller i sig. Har haft molvärk i magen och ömma bröst sen 5 dagar efter äl. Sjukt trist att ha pms i nästan 2 veckor innan mensen börjar. Känns nämligen som om det är mens jag har att vänta mig denna månad.
Sladdonge- jag hade senaste mensens första dag den 14 februari, men baa lite den kom liksom igång rikligt den 17 feb, så på dagen exakt en månad sedan.. borde ju vara vecka 4-5 då va? Shit blir lite nervöst ändå, jag hoppas verkligen det är positivt som ni tycker det ser ut som med, aldrig haft det där otydliga strecket innan de andra månaderna och ingen mens i sikte heller.. väldigt kissig, halsbränna, finnig, fett hår så ja.. kan vara så den här gången
Lycka till ni andra! Jag håller på er och vi vet ju alla vad vi har gått igenom !!
Nämen gud.. tror ni?
Jag tvivlar nog för att det gått så lång tid och så många negativa test och jag tycker nog att detta är rätt svagt och kanske för tidigt? Men jag HOPPAS!!!!! ???????? Ska testa igen om några dagar och hoppas det blir starkare för då kan jag vara säker! ??