BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Här blev äl 2 dagar sen och hamnade på dag 16.. Höll nästan på att ge upp. Har haft nyp I äggstockarna hela veckan och mått lite illa och dålig i magen.. Så nu får man bara hålla tummarna :))

Hej! Hoppar in här om det är ok?
Vet inte längre om jag bara är inbillningssjuk .... Det började med att jag den 3/3 två dagar efter ÄL får otroligt ont i brösten, det va verkligen ?kom inte åt mig för då slår jag dig? ont? Detta höll på till i onsdags 14/3.. Normalt så kan jag ha lite ömma bröst 2dgr före mens, men det går över så fort mensen kommit!
Testade neg på bim-6 med testlagrets stickor och även på bim dagen!
Nu är jag på bim +3 och har haft väldigt små bruna flytningar men inte ett tecken på att mensen ska komma!
Blir inte klok på detta!
Bim idag, och kunde inte hålla mig. Testade precis. Dock hade jag kissat 2 timmar innan men eftersom mensen är beräknad idag så borde det visat om jag va gravid. :/
Nya tag nästa ägglossning
Tack för välkomnande! Ägglossning imorrn enligt appen. Så i helgen blir inte pojkvännen ifred ;)
Jag testade negativt på BIM men sedan plussade jag BIM +4 :)
Åh något hopp <3
Min förra graviditet testade jag negativt med cb digitalt och positvit bim+2 .
Jag har ett jättekonstigt illamående, ett svagt illamående som går över i rapar. Jag som aldrig rapar. Och så drar de typ i äggstockarna ut i ljumskarna typ. Svårt att förklara
Tror jag har BIM idag, lite osäker på min menscykel, så jag testade hoppfullt med CB early imorse utan antydan till streck...
Eller det var en ljusblå strimma i ena hörnet...
Så himla besviken för jag mår så konstigt med molvärk i magen sen bara dagar efter ägglossning, lite illamående, flytningar, osv.