• Ninha

Letrozol

Jag ska börja min första dos med letrozol.

Jag tycker de känns som att mensen kanske kommer ikväll och undrar om någon har nån erfarenhet om man räknar denna dag som dag 1 då och kan ta första tabeltten på morgonen på dag 3?

Eller det kanske inte är SÅÅÅ noga?

Hade inte en tanke på att fråga läkaren detta :/

Ska ju visserligen ringa nör mensen kommer men inte säkert de hinner ringa upp mig innan jag behöver börja.

• Svar på tråden Letrozol
  • Trullis82

God morgon!

Hade ett graviditetstest från graviditetskollen.nu så gjorde ett test nu på morgonen. O där ser jag inget streck. Bara kontrollstrecket.....

Så jag avvaktar nog lite med till med det digitala CB testet. BIM är ju imorgon så avvaktar lite till med att ta. Har lång jobbhelg framför mig så borde gå lätt att inte tänka på detta hela tiden

• Trullis82

Finns det fler här inne som tagit Ovitrelle sprutan o sedan plussat?

Hur långt efter gjorde ni ett graviditetstest?

• Anonym (Hanna)
    Trullis82 skrev 2018-05-23 17:28:13 följande:

Finns det fler här inne som tagit Ovitrelle sprutan o sedan plussat?

Hur långt efter gjorde ni ett graviditetstest?

jag fick magsmärtor 12 dagar efter ovitrelle och det visade sig vara utomkvedshavandeskap
  • GlitterLina
    Anonym (Hanna) skrev 2018-05-23 18:49:58 följande:

jag fick magsmärtor 12 dagar efter ovitrelle och det visade sig vara utomkvedshavandeskap

Hur har det gått för dig? Blev det operation?
  • Trullis82

Idag var det rosa på pappret så ni får vi se om mensen e på ingång då :-/

Inget test idag heller. Brukar gå på en dag.

Men å andra sidan kanske det inte behövs nu

• GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-05-24 06:17:47 följande:

Idag var det rosa på pappret så ni får vi se om mensen e på ingång då :-/

Inget test idag heller. Brukar gå på en dag.

Men å andra sidan kanske det inte behövs nu

Har du bim nu??

Hoppas det rosa inte betyder mens
  • GlitterLina

Varje månad mellan äl & bim har jag både molande värk & öm i magen & ömma bröstvårtor. Men denna månad inget!

Skumt, betyder det att min kropp e tvärtom.? Hahah att den inte ger symtom vid graviditet

• Trullis82
    GlitterLina skrev 2018-05-24 07:09:49 följande:

Har du bim nu??

Hoppas det rosa inte betyder mens

Idag är det BIM
  • Trullis82

Vet inte om jag skrev det hör förut men det blev error i mitt huvud idag efter att blödningarna kommit.

Jag har ju då fortfarande inte fått hem graviditetstestet av någon konstig anledning.

Men hur tycker ni att jag ska göra, ska jag ta graviditetstestet om det kommer hem imorgon om nu blödningarna inte ökar såklart. Eller betyder detta att det ändå inte blir någon graviditet?

Hur skulle ni gjort?

Det är inte alls mycket blod. Ljusrött mest slemmigt. Inte blod varje gång jag går på toaletten.

• Trullis82

Magkänslan säger annat men man hoppas väl in i det sista liksom.

Just nu har jag en binda. Brukar använda tampong för jag alltid har så riklig mens. Får byta tampong kanske 3 st på 1 timme. Idag har jag bytt binda 2 ggr hittills......

Men försöker intala mig att det e över för denna gång o jag vill försöka så fort som möjligt igen....

Men ack så tungt allt känns.... jag har gråtit så mycket idag o tyckt synd om mig själv . Men snart e jag väl på fötter igen

Tack för att ni finns

Svar på tråden Letrozol