• Ninha

Letrozol

Jag ska börja min första dos med letrozol.

Jag tycker de känns som att mensen kanske kommer ikväll och undrar om någon har nån erfarenhet om man räknar denna dag som dag 1 då och kan ta första tabeltten på morgonen på dag 3?

Eller det kanske inte är SÅÅÅ noga?

Hade inte en tanke på att fråga läkaren detta :/

Ska ju visserligen ringa nör mensen kommer men inte säkert de hinner ringa upp mig innan jag behöver börja.

• Svar på tråden Letrozol
  • Trullis82

Hej på er!

Denna cykel fick jag möjligheten att prova Ovitrelle eftersom mina ägg inte släpper.

Imorse gjorde jag ett CB early

Och jag skickar med en bild på det så får ni säga vad ni ser..... ser ni ett streck i vardera ruta el är det bara ett kontroll streck?

• GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-05-22 15:27:34 följande:

Hej på er!

Denna cykel fick jag möjligheten att prova Ovitrelle eftersom mina ägg inte släpper.

Och jag skickar med en bild på det så får ni säga vad ni ser..... ser ni ett streck i vardera ruta el är det bara ett kontroll streck?

Jag ser!!!!!!! :)
  • GlitterLina
    Anonym (Lilly) skrev 2018-05-22 14:46:08 följande:

Hej har inte varit inne på länge men här mår man helt ok blev inget grav denna månad heller så nu har jag precis avslutat tredje kuren i hopp att det ska funka. Hur e det själv hur går det?

Jag har oxå tagit 3dje kuren :)
  • Anonym (Lilly)
    Trullis82 skrev 2018-05-22 15:27:34 följande:

Hej på er!

Jag ser oxåå ett streck :) men väldigt svagt vänta in mensen o sen ta ett digitalt för ovitrell kan ge falska pluss i upp till 10 dagar!
  • Trullis82
    Anonym (Lilly) skrev 2018-05-22 17:17:27 följande:

Jag ser oxåå ett streck :) men väldigt svagt vänta in mensen o sen ta ett digitalt för ovitrell kan ge falska pluss i upp till 10 dagar!

Jo jag vet ju det med Ovitrelle men tiden har gått över 10 dagar så borde inte vara den.... men såklart avvaktar jag. BIM 24/5
  • Trullis82
    Trullis82 skrev 2018-05-22 17:39:42 följande:

Jo jag vet ju det med Ovitrelle men tiden har gått över 10 dagar så borde inte vara den.... men såklart avvaktar jag. BIM 24/5

Tog Ovitrelle 10/5
  • Anonym (Lilly)
    Trullis82 skrev 2018-05-22 17:40:13 följande:

Tog Ovitrelle 10/5

Håller tummarna :) :) :)
  • GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-05-22 17:40:13 följande:

Tog Ovitrelle 10/5

Håller tummar att det inte är pga otrivelle
  • Trullis82

Min kära vänner, om testet nu är positivt varför är det då så svagt? Beror det på att det e taget lite för tidigt o hcg nivån är låg eller vad kan det bero på?

• Anonym (Lilly)
    Trullis82 skrev 2018-05-22 22:30:31 följande:

Min kära vänner, om testet nu är positivt varför är det då så svagt? Beror det på att det e taget lite för tidigt o hcg nivån är låg eller vad kan det bero på?

Svårt och veta det kan vara båda ovitrlle men oxå att hcg nivån är för lågt, som sagt ta inte ut nåt i förskott ta ett test den 24 o gärna ett digitalt :) håller tummarna!!
Svar på tråden Letrozol