• Ninha

Letrozol

Jag ska börja min första dos med letrozol.

Jag tycker de känns som att mensen kanske kommer ikväll och undrar om någon har nån erfarenhet om man räknar denna dag som dag 1 då och kan ta första tabeltten på morgonen på dag 3?

Eller det kanske inte är SÅÅÅ noga?

Hade inte en tanke på att fråga läkaren detta :/

Ska ju visserligen ringa nör mensen kommer men inte säkert de hinner ringa upp mig innan jag behöver börja.

• Svar på tråden Letrozol
  • Anonym (Lilly)
    karllesson skrev 2018-05-02 08:46:42 följande:

Godmorgon! Jag har bim på lördag/söndag men har de senaste dagarna haft molvärk vid livmodern och även varit öm i ländryggen så jag tänkte att jag gör ett test idag även att jag vet att det egentligen är för tidigt. Först tog jag RFSU test och då tyckte jag att det syntes ett litet streck så jag tog ett CB plus efter och då visade det detta!! Det kan väl inte vara ett spökstreck?? Jag är helt chockad.. det funkade då troligtvis på 3e letrozol-kuren!! Jag ska köpa CB digital idag och testa imorgon och fredag för att vara helt säker!

Jag vågar säga grattis faktist du är ändå på bim -3 såå roligt att det gick vägen för dig man börjar få upp hoppet ????
  • GlitterLina

Godmorgon! Jag har bim på lördag/söndag men har de senaste dagarna haft molvärk vid livmodern och även varit öm i ländryggen så jag tänkte att jag gör ett test idag även att jag vet att det egentligen är för tidigt. Först tog jag RFSU test och då tyckte jag att det syntes ett litet streck så jag tog ett CB plus efter och då visade det detta!! Det kan väl inte vara ett spökstreck?? Jag är helt chockad.. det funkade då troligtvis på 3e letrozol-kuren!! Jag ska köpa CB digital idag och testa imorgon och fredag för att vara helt säker!

Åhh så skoj :) :)???? grattis

Mina barn blev oxå till på tredje kur
  • saijda

Grattis grattis! :D
  • karllesson

Tack tjejer!

Jag tog ett digitalt test idag som det stod gravid på.

Önskar er alla lycka till <3

• Ninha

Stort grattis :D va roligt att läsa!! :)
  • karllesson
    Ninha skrev 2018-05-03 10:04:37 följande:

Tack snälla! :D
  • GlitterLina
    karllesson skrev 2018-05-03 08:36:30 följande:

Tack tjejer!

Jag tog ett digitalt test idag som det stod gravid på.

Önskar er alla lycka till <3

Va härligt :)
  • GlitterLina
    Ninha skrev 2018-05-03 10:04:37 följande:

Vilken v e du i nu Ninha?
  • Ninha
    GlitterLina skrev 2018-05-03 18:29:46 följande:

Vilken v e du i nu Ninha?

Är i v 8 nu (7+3) var på ultraljud igår och fick se det lilla hjärtat slå, underbar känsla då jag har varor så orolig (är det nu också men inte riktigt lika mycket).

Hur går det för dig?
  • GlitterLina
    Ninha skrev 2018-05-03 18:47:50 följande:

Är i v 8 nu (7+3) var på ultraljud igår och fick se det lilla hjärtat slå, underbar känsla då jag har varor så orolig (är det nu också men inte riktigt lika mycket).

Hur går det för dig?

Åh men ändå skönt att sett ett litet hjärta picka :) :)

Är på 3dje kuren & tablett nr 3 nu
Svar på tråden Letrozol