• Ninha

Letrozol

Jag ska börja min första dos med letrozol.

Jag tycker de känns som att mensen kanske kommer ikväll och undrar om någon har nån erfarenhet om man räknar denna dag som dag 1 då och kan ta första tabeltten på morgonen på dag 3?

Eller det kanske inte är SÅÅÅ noga?

Hade inte en tanke på att fråga läkaren detta :/

Ska ju visserligen ringa nör mensen kommer men inte säkert de hinner ringa upp mig innan jag behöver börja.

• Svar på tråden Letrozol
  • zion

Ursäkta måste bara gnälla lite...

Urk va dagarna går segt alltså. Är bara på dag 21 och kan tidigast förvänta mig mens om 1 vecka :( och i värsta fall så får jag kontakta gyn för att få provera om inte mensen har kommit om 2 veckor. Dagarna går ju så långsamt.

Om jag bara hade fått äl denna cykel så hade jag ju suttit och letat tecken på en graviditet och hoppats. Mycket roligare att invänta en bim än att bara invänta mensen och känna sig misslyckad för att kroppen inte vill funka normalt.

• Trullis82
    zion skrev 2018-06-06 17:20:42 följande:

Men nej va det ska strula för dig :( vilken vecka är du i nu?

Imorgon v7. 6+0 , om det nu e något

O så e det så långt kvar innan jag får komma på undersökning. El känns lånt i alla fall... nästa tisdag o jobb helg väntar
  • GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-06-06 20:50:46 följande:

O så e det så långt kvar innan jag får komma på undersökning. El känns lånt i alla fall... nästa tisdag o jobb helg väntar

Fy så jobbigt att du ska blöda :( har du ont i samband med blödningen?

Kram
  • Trullis82
    GlitterLina skrev 2018-06-06 22:32:54 följande:

Fy så jobbigt att du ska blöda :( har du ont i samband med blödningen?

Kram

Nä, ingen smärta någonstans. Alla symptom kvar.

Men blöder ju så himla mycket
  • zion
    Trullis82 skrev 2018-06-06 20:50:46 följande:

Jag skulle försöka ringa mottagningen imorgon och verkligen be om en akut tid innan helgen så du slipper gå oviss. Om inte din mottagning vill ta emot så finns det säkert fler du kan ringa till. Kanske för tidigt att se på vul men dom borde ju i alla fall kunna ta ett hcg prov och se hur det ser ut.
  • Trullis82

Efter att ha haft jätte mycket blödningar som bara ökat o inte minskat något fick jag idag svar på varför

Det blev inte som jag ville

• zion
    zion skrev 2018-06-06 22:40:00 följande:

Jag skulle försöka ringa mottagningen imorgon och verkligen be om en akut tid innan helgen så du slipper gå oviss. Om inte din mottagning vill ta emot så finns det säkert fler du kan ringa till. Kanske för tidigt att se på vul men dom borde ju i alla fall kunna ta ett hcg prov och se hur det ser ut.

Beklagar :(
  • GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-06-08 06:50:02 följande:

Efter att ha haft jätte mycket blödningar som bara ökat o inte minskat något fick jag idag svar på varför

Det blev inte som jag ville

Men neeej :( Såå tråkigt! Kan du inte ve om ultraljud du har ju en snäll gynekolog :(

Kram på dig
  • Trullis82
    GlitterLina skrev 2018-06-11 21:50:01 följande:

Hur går det för er??

Idag ska äntligen jag få träffa min gyn läkare. Får se hur det ser ut där inne. Hoppas kroppen tömt det den ska så jag får börja med medicin nästa cykel....

Hur går det för dig då GlitterLina?
Svar på tråden Letrozol