GlitterLina skrev 2018-06-28 21:29:36 följande:
Hej
Hur går det för er???
Jag har väntat på att min mens kommit igång efter mf, men ingen blödning. Någon skrev att kroppen kan ta mf blödningen som en mensblödning och man då inte får någon mer blödning utan äl direkt.
Hur som haver så är jag på BIM+7 idag och inga tecken på att mensen skulle vara på G. Dock väldiga symptom på graviditet, precis som när jag var gravid. Gjorde ett rfsu testa tidigt imorse som var negativt.
Flera har sagt att det är ett skräp test och jag vet inte vad jag ska tro då jag aldrig kört med dessa.
Flera säger cb digitalt är det enda man kan lita på men det kostar där efter också. Jag hade förhoppning om att rfsu skulle visa lite svagt om där var något men flera har sagt att cb digitalt visat tidigare än något annat..... Så ja, jag vet inte.
Vet inte heller hur min cykel är nu och hur allt fungerar i kroppen... Man kan ju hoppas att man lyckats på egen hand såhär snabbt efter men vill inte önska för mycket heller....
Jag får helt enkelt bara vänta och se
Någon annan som varit med om test som varit negativa trots att ni sedan testat med cb digitalt o fått positivt?