• Ninha

Letrozol

Jag ska börja min första dos med letrozol.

Jag tycker de känns som att mensen kanske kommer ikväll och undrar om någon har nån erfarenhet om man räknar denna dag som dag 1 då och kan ta första tabeltten på morgonen på dag 3?

Eller det kanske inte är SÅÅÅ noga?

Hade inte en tanke på att fråga läkaren detta :/

Ska ju visserligen ringa nör mensen kommer men inte säkert de hinner ringa upp mig innan jag behöver börja.

• Svar på tråden Letrozol
  • zion
    Laijina skrev 2018-06-13 07:44:43 följande:

Nu ska jag strax lämnar prover för att se om jag verkligen har haft äl eller inte denna månaden. Spännande :)

Håller tummarna för dig :)
  • GlitterLina
    Laijina skrev 2018-06-13 07:44:43 följande:

Nu ska jag strax lämnar prover för att se om jag verkligen har haft äl eller inte denna månaden. Spännande :)

Håller tummar

När får du svar?
  • zion

Eller hur man räknar första mens dagen när man blöder "rikligt" färskt blod? Inte redan när man får lite rosa flytningar? / en tankspridd, trött, glömsk och förvirrad hjärna

• GlitterLina
    zion skrev 2018-06-13 22:49:25 följande:

Eller hur man räknar första mens dagen när man blöder "rikligt" färskt blod? Inte redan när man får lite rosa flytningar? / en tankspridd, trött, glömsk och förvirrad hjärna

Rosa bruna flytningar kan msn ju ha rätt ofta

Så skulle nig räkna med första röda blod som första dag
  • Laijina
    GlitterLina skrev 2018-06-13 14:37:46 följande:

Håller tummar

När får du svar?

Jag vet inte. Hoppas jag får det snart :)
  • Laijina
    GlitterLina skrev 2018-06-13 23:02:19 följande:

Rosa bruna flytningar kan msn ju ha rätt ofta

Så skulle nig räkna med första röda blod som första dag

Jag håller med glitterlina. :)
  • zion

Blir så less alltså. Jag brukar aldrig ha små blödningar/spotting (ja kalla det va ni vill :). ). Fick rosa på pappret i förrgår och tänkte att nu kommer äntligen mensen så vi kan börja med nästa försök. Men mensen har fortfarande inte kommit :(. Inga mer rosa flytningar heller. Jag är så otålig och vill ju bara komma igång igen.

• GlitterLina
    zion skrev 2018-06-15 12:34:51 följande:

Blir så less alltså. Jag brukar aldrig ha små blödningar/spotting (ja kalla det va ni vill :). ). Fick rosa på pappret i förrgår och tänkte att nu kommer äntligen mensen så vi kan börja med nästa försök. Men mensen har fortfarande inte kommit :(. Inga mer rosa flytningar heller. Jag är så otålig och vill ju bara komma igång igen.

Har du testat me gravtest då?
  • zion
    GlitterLina skrev 2018-06-15 14:16:58 följande:

Har du testat me gravtest då?

Ja även om det inte blev äl denna månaden så har jag tagit ett test (3 st ). Mensen har fortfarande inte kommit. Men får rosa flytningar när jag bajsar sen inget mer.
  • GlitterLina
    zion skrev 2018-06-16 12:57:44 följande:

Ja även om det inte blev äl denna månaden så har jag tagit ett test (3 st ). Mensen har fortfarande inte kommit. Men får rosa flytningar när jag bajsar sen inget mer.

Letrozol kan dock ge lite små blödningar/flytningar

Men testa igen me gravtest om nån dag

För du ska inte börja me tabletterna om man e gravid
Svar på tråden Letrozol