• Anonym (block)

Blockerad helt plötsligt!?

Dejtade en kille januari, och sen dumpade han mig från en dag till en annan.
    Han hade lite stökigt i livet som kanske påverkade, jag vet inte, jag fick aldrig nåt svar....
    Men så i söndags upptäckte jag att jag är blockerad på både facebook och instagram.
    Vi var inte vänner på FB och jag följde inte honom på instagram, så jag kunde ju inte se något på hans profiler. (om han ville dölja nåt, ny tjej tex, kunde ju inte se det ändå)
    Till saken hör att hans fyrmänningar la till mig på instagram i söndags, jag träffade dem under tiden vi dejtade. Efter det blockerade han mig..
    Han hade mig på snapchat också men nu har han tagit bort mig även där.
    Har skickat ett sms och frågat om jag gjort honom något som lett till blockering, men inget svar....
    What?
  • Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?
  • Anonym (block)
    Anonym (123) skrev 2018-03-22 12:15:42 följande:
    Fast vad fan är en tremänning då?

Kusin? Syssling? Pyssling?
    Din pappas kusins barn, och dina barn blir tremänningar.
  • Afterlife
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 12:17:32 följande:
    Tremänning är väl sysslingar? Barn till kusiner alltså.
    Fyrmänningar kallas för "bryllingar" där jag bor.
  • Anonym (block)
    Afterlife skrev 2018-03-22 12:20:34 följande:
    Tremänning är väl sysslingar? Barn till kusiner alltså.
    Fyrmänningar kallas för "bryllingar" där jag bor.
    Ah, där har vi det Glad Bara olika benämningar.
  • Baloo81

Men om du inte är intresserad av honom så varför lägga sån energi på varför han har blockat dig överallt? 

• Anonym (123)
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 12:17:32 följande:
    Det låter ju lustigt, i och med att dom inte är i samma generation.

Min pappas kusins barn och jag är sysslingar. Så varför skulle det finnas ett eget ord för dom och mina barn?
    Det stämmer inte heller med vad som står på wiki. Tror du har blandat ihop det.
  • Anonym (block)
    Baloo81 skrev 2018-03-22 12:22:00 följande:

Men om du inte är intresserad av honom så varför lägga sån energi på varför han har blockat dig överallt? 

Jag är ju intresserad... Jag har ju inte kommit över honom, så därför.
  • Baloo81
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 12:23:22 följande:
    Jag är ju intresserad... Jag har ju inte kommit över honom, så därför.
    Okey, men nu har han blockat dig så det bevisar att han inte är det. Släpp det och gå vidare. Flört
  • Anonym (block)
    Anonym (123) skrev 2018-03-22 12:23:04 följande:
    Det låter ju lustigt, i och med att dom inte är i samma generation.

Min pappas kusins barn och jag är sysslingar. Så varför skulle det finnas ett eget ord för dom och mina barn?
    Det stämmer inte heller med vad som står på wiki. Tror du har blandat ihop det.
    "Brylling, eller fyrmänning, är släktskapet mellan två personer där en av den ena personens föräldrar är syssling (tremänning) till en av den andra personens föräldrar."

Dom som addade mig på instagram. Är mina fyrmänningar, min pappa och deras pappa är tremänningar.

Killen jag dejtat är deras tremänning. Så vi är som släkt, med släkten. På olika sidor.... Så därför är det inget konstigt att jag och dom, addat varann på instagram.
  • Anonym (block)
    Baloo81 skrev 2018-03-22 12:24:32 följande:
    Okey, men nu har han blockat dig så det bevisar att han inte är det. Släpp det och gå vidare. Flört
    JAAAAAAAAAA, men tjatigt.

Jag ville ha infallsvinklar på VARFÖR! Inte om han är intresserad eller ej, du lägger tid i onödan att skriva sånt där.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 12:15:57 följande:

Alltså, grejen är. Det var nån som skrev att tjejer som mig skulle man akta sig för...

Men jag menar.... Jag har ju inte gjort nåt Glad
    Jag har blivit helt blockerad på facebook, instagram och borttagen på snapchat, helt huxflux.

Är det konstigt att jag undrar vad sjutton det är frågan om?

Du verkar inte förstå att han inte vill ha kontakt med dig, du ältar saken om och om igen, du kontaktar honom fast han gjort slut...

Sådana människor är jobbiga att vara med.

Ta "visa endast" på dina egna inlägg, läs dom och låtsas att det är någon annan som skrivit det. Det är kusligt, stalkervarning.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?