-
Dejtade en kille januari, och sen dumpade han mig från en dag till en annan.Han hade lite stökigt i livet som kanske påverkade, jag vet inte, jag fick aldrig nåt svar....Men så i söndags upptäckte jag att jag är blockerad på både facebook och instagram.Vi var inte vänner på FB och jag följde inte honom på instagram, så jag kunde ju inte se något på hans profiler. (om han ville dölja nåt, ny tjej tex, kunde ju inte se det ändå)Till saken hör att hans fyrmänningar la till mig på instagram i söndags, jag träffade dem under tiden vi dejtade. Efter det blockerade han mig..Han hade mig på snapchat också men nu har han tagit bort mig även där.Har skickat ett sms och frågat om jag gjort honom något som lett till blockering, men inget svar....What?
-
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?
-
Jag tycker vi löser detta med att alla ordnar plättarmedsylt åt sig själva så blir vi glada :D!!Anonym (block) skrev 2018-03-22 10:28:34 följande:
Jo :) För jag vet det bara, om jag skulle skicka ett sms nu skulle det bli levererat.
Man ser ju det på iphone. Han blockerade mig i söndags, jag skrev ett sms av "praktisk karaktär" i måndags. - levererat. Fick svar.
Så skrev jag till honom i tisdags att jag upptäckt att jag var blockerad, levererat utan svar. Så skrev jag ett igårkväll där jag trevligt och försynt hoppades att jag inte gjort något som lett till blockering - levererat utan svar.
Så jag tror inte han blockerat mig...
Jag med ju!!!!! haha!
Livet är för kort för att fundera över andras beslut, det är nog mycket att tänka på sina egna beslut! (hmm.. drottningssylt eller...? Det är ju jävligt gott men personligen är jag mer för syrligt.. decisions decisions..) -
Du kan ju ändå betyda något men han kanske inte klarar att vara i alla känslor som påminns när han ser dig , så är det för mig med mitt ex. Jag bryr mig massor om honom och vill att han mår bra,men jag kan inte ha kontakt med honom det är för jobbigt känslomässigt och jag behöver ta hand om mig själv och fokusera på mitt liv det kan jag inte om sorgprocessen att sörja mig och honom blir avbruten hela tiden.Anonym (block) skrev 2018-03-22 11:18:55 följande:
Mmm, det kanske är så. Att jag har en liiiiten önskan om att han bara inte ryckte på axlarna och gick när han dumpade, utan att jag fortfarande, nånstans betyder nåt. Även om det bara är en 0,1%.
Nej får aldrig reda på, han vill inte svara och då kan jag ju inte göra något mer.....
Blockering betyder varken hata eller älska det betyder att man behöver gå vidare bara. -
Hur menar du? Du tycker om honom, men måste ta hand om dig själv?Anonym (J) skrev 2018-03-22 11:28:37 följande:Du kan ju ändå betyda något men han kanske inte klarar att vara i alla känslor som påminns när han ser dig , så är det för mig med mitt ex. Jag bryr mig massor om honom och vill att han mår bra,men jag kan inte ha kontakt med honom det är för jobbigt känslomässigt och jag behöver ta hand om mig själv och fokusera på mitt liv det kan jag inte om sorgprocessen att sörja mig och honom blir avbruten hela tiden.
Blockering betyder varken hata eller älska det betyder att man behöver gå vidare bara.
Det var ungefär så denna killen sa... Han har väldig oreda i sitt liv, så han drog. -
Håller medAnonym (J) skrev 2018-03-22 11:28:37 följande:Du kan ju ändå betyda något men han kanske inte klarar att vara i alla känslor som påminns när han ser dig , så är det för mig med mitt ex. Jag bryr mig massor om honom och vill att han mår bra,men jag kan inte ha kontakt med honom det är för jobbigt känslomässigt och jag behöver ta hand om mig själv och fokusera på mitt liv det kan jag inte om sorgprocessen att sörja mig och honom blir avbruten hela tiden.
Blockering betyder varken hata eller älska det betyder att man behöver gå vidare bara. -
Men lägg ner. Han gör väl som han vill. Tjejer som du ska man akta sig för.Anonym (block) skrev 2018-03-22 08:49:59 följande:Men vi är ju inte osams på nått sätt!!
Han skickade sms till mig förra veckan, absolut inga konstigheter oss emellan.
HAN hade mig på snapchat, jag hade inte honom.
JAG tog bort han på FB och instagram redan i februari,
Varför blockera nu!?!?! -
Möjligt att när du och hans fyrmänningar (vad nu det är) addade varandra så blev han nervös över att du skulle adda honom också, och därför blockerade han dig för att det inte skulle kunna hända.
Han verkar iallafall inte vilja ha dig på socmed, så det kan vara därför. Han tar bort möjligheten genom att blocka. -
Så jäkla långsökt, eller... Det var ju dessutom dom som la till mig.Anonym (123) skrev 2018-03-22 12:03:53 följande:
Möjligt att när du och hans fyrmänningar (vad nu det är) addade varandra så blev han nervös över att du skulle adda honom också, och därför blockerade han dig för att det inte skulle kunna hända.
Han verkar iallafall inte vilja ha dig på socmed, så det kan vara därför. Han tar bort möjligheten genom att blocka.
Och OM jag skulle lägga till honom, så skulle han ju bara kunna låta bli att godkänna förfrågan. -
Men vet ni på riktigt inte vad en fyrmänning är
Om din pappa har en tremänning, så är du fyrmänning med dennes barn. -
Fast vad fan är en tremänning då?Anonym (block) skrev 2018-03-22 12:13:44 följande:Men vet ni på riktigt inte vad en fyrmänning är
Om din pappa har en tremänning, så är du fyrmänning med dennes barn.
Kusin? Syssling? Pyssling? -
Alltså, grejen är. Det var nån som skrev att tjejer som mig skulle man akta sig för...
Men jag menar.... Jag har ju inte gjort nåt
Jag har blivit helt blockerad på facebook, instagram och borttagen på snapchat, helt huxflux.
Är det konstigt att jag undrar vad sjutton det är frågan om?