• Anonym (block)

Blockerad helt plötsligt!?

Dejtade en kille januari, och sen dumpade han mig från en dag till en annan.
    Han hade lite stökigt i livet som kanske påverkade, jag vet inte, jag fick aldrig nåt svar....
    Men så i söndags upptäckte jag att jag är blockerad på både facebook och instagram.
    Vi var inte vänner på FB och jag följde inte honom på instagram, så jag kunde ju inte se något på hans profiler. (om han ville dölja nåt, ny tjej tex, kunde ju inte se det ändå)
    Till saken hör att hans fyrmänningar la till mig på instagram i söndags, jag träffade dem under tiden vi dejtade. Efter det blockerade han mig..
    Han hade mig på snapchat också men nu har han tagit bort mig även där.
    Har skickat ett sms och frågat om jag gjort honom något som lett till blockering, men inget svar....
    What?
  • Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?
  • Anonym (block)
    Anonym (fanta) skrev 2018-03-22 13:22:59 följande:
    Du verkar helt fixerad vid det här! Gå vidare! Det är två månader sedan ni dejtade! 

Vad är det som gör att du måste fundera så mycket över det här?
    Nej fixerad är jag inte :) Eller det verkar ju så i tråden, men näe.
    Men nånting måste ju uppkommit som gjort att han valt att göra så.

Och jag bryr mig ju eftersom jag fortfarande tänker på honom, och att då se att han blockerat mig gör mig ju lite fundersam vad det är.

Han har sett bilder på mig på snapchat och att släktingar lagt till mig på instagram.
    Det ledde till blockering... och jag kan inte låta bli att undra varför.
  • plättarmedsylt
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 13:27:55 följande:

Nej fixerad är jag inte :) Eller det verkar ju så i tråden, men näe.

Men nånting måste ju uppkommit som gjort att han valt att göra så.

Och jag bryr mig ju eftersom jag fortfarande tänker på honom, och att då se att han blockerat mig gör mig ju lite fundersam vad det är.

Han har sett bilder på mig på snapchat och att släktingar lagt till mig på instagram.

Det ledde till blockering... och jag kan inte låta bli att undra varför.

Du hoppas att vi ska säga att han vill ha tillbaka dig. Men det kan vi inte, för vi vet inte. Ingen här vet. Eftersom du uppenbarligen inte kan släppa det här, föreslår jag att du ringer upp killen och berättar att du inte har kommit över honom. Då kommer du att få en reaktion och då får du svart på vitt hur han känner. För det är ju det du vill veta. Att fortsätta fråga oss i den här tråden kommer du ingen vart med.
  • Anonym (block)
    plättarmedsylt skrev 2018-03-22 15:02:38 följande:
    Du hoppas att vi ska säga att han vill ha tillbaka dig. Men det kan vi inte, för vi vet inte. Ingen här vet. Eftersom du uppenbarligen inte kan släppa det här, föreslår jag att du ringer upp killen och berättar att du inte har kommit över honom. Då kommer du att få en reaktion och då får du svart på vitt hur han känner. För det är ju det du vill veta. Att fortsätta fråga oss i den här tråden kommer du ingen vart med.
    Nej det har du rätt i..
    Men jag kände bara för att få nån sorts hjälp i hur jag ska kunna tänka... Och det kan ju vara på en miljon olika sätt, det är ju ändå bara han som vet.

Men jag tänkte mest att ni kanske kunde läsa situationen bättre än mig, för jag kände att det var ett tydligt tecken på att han inte gått vidare heller.

Men då tolkar ju jag till min fördel... Och det är ju farligt.
  • TeresB
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 08:16:06 följande:
    Dejtade en kille januari, och sen dumpade han mig från en dag till en annan.
    Han hade lite stökigt i livet som kanske påverkade, jag vet inte, jag fick aldrig nåt svar....
    Men så i söndags upptäckte jag att jag är blockerad på både facebook och instagram.
    Vi var inte vänner på FB och jag följde inte honom på instagram, så jag kunde ju inte se något på hans profiler. (om han ville dölja nåt, ny tjej tex, kunde ju inte se det ändå)
    Till saken hör att hans fyrmänningar la till mig på instagram i söndags, jag träffade dem under tiden vi dejtade. Efter det blockerade han mig..
    Han hade mig på snapchat också men nu har han tagit bort mig även där.
    Har skickat ett sms och frågat om jag gjort honom något som lett till blockering, men inget svar....
    What?
    Orka lägga energi på det!
  • Anonym (Hmmm)
    plättarmedsylt skrev 2018-03-22 15:02:38 följande:

Ha tillbaka? Hur får du det till det?

Det är såklart helt tvärtom, han vill inte se/påminnas om ts alls av någon anledning. Ville han ha ts tillbaka så hade han verkligen inte blockat.

Tror han antingen sett/hört något dåligt om ts alternativt blivit kär och blockar gamla ragg.
  • plättarmedsylt
    Anonym (Hmmm) skrev 2018-03-22 20:29:23 följande:

Ha tillbaka? Hur får du det till det?

Det är såklart helt tvärtom, han vill inte se/påminnas om ts alls av någon anledning. Ville han ha ts tillbaka så hade han verkligen inte blockat.

Tror han antingen sett/hört något dåligt om ts alternativt blivit kär och blockar gamla ragg.

Läste du mitt inlägg rätt? Jag skrev att TS hoppas att vi ska säga att exet vill ha henne tillbaka, inte att han vill ha henne tillbaka.
  • TeresB
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 13:14:12 följande:

Men förklara för mig! Snälla! Gå vidare!?

Det är 2 månader sen vi dejtade!

Har han känslor kvar för mig som gör att han måste blockera?

Ingen kan ge dig ett svar.. hur ska vi kunna veta varför. Det enda du kan göra är väl att acceptera och låta det vara. Kan hända att du får en förklaring längre fram.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 08:49:59 följande:

Men vi är ju inte osams på nått sätt!!

Han skickade sms till mig förra veckan, absolut inga konstigheter oss emellan.

HAN hade mig på snapchat, jag hade inte honom.

JAG tog bort han på FB och instagram redan i februari,

Varför blockera nu!?!?!

Du var inte vänn med han på fb så hur kan du ta bort honom?

Han kan inte ha dig på snap såvida du inre godkänner honom och då har ni varandra.
  • SysterY

Förövrigt så kan han lika gärna ha blockat dig från fb redan när han dumpade dig...

• SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 10:05:49 följande:

Han har ju inte blockerat mitt nummer på sin telefon, eftersom jag kunde skicka ett sms.

Så jag är ju inte blockerad där, utan bara på sociala medier plus att han tog bort mig på snapchat.

River upp gamla sår?

Dumpar man nån så borde man ju inte bry sig det minsta sen..........

Du vet ju inte om han fått dit sms... Även om någon blockat ens nr så kan man fortfarande sms men personen mottar inte smsen.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?