BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Plussade igår och tog idag ett test med veckoindikator... känns fortfarande så overkligt.
Första barnet för mig och sambon. BF 18/12 enligt preglife och nc.

Någon fler än jag som har en sån värk i nedre delen av magen? Håller i sig från typ eftermiddag till sena kväll. Hugger och sticker lite samtidigt som det molar på? Kan inte minnas att det kändes så här tidigt vid första graviditeten.
Känner likadant med mvc, fick noll respons när jag ringde förra veckan ang mina blödningar, så ringde själv idag om ett vul behöver det för att lugna nerverna!! Så nu funderar jag på att ta någon i stan även fast det blir krångligt!
Blöde du denna grav?
Decemberbebis här med, fb 7 dec enligt app! :)
Nej. Blödde inte med dottern och under min senaste graviditet kom blödningarna i v.7 och eskalerade långsamt till själva missfallet som ägde rum på kvällen i mitten av i v.8
Men har hört om folk som blött från och till och ändå klarat hela graviditeten. Förstår din oro och håller tummarna för dig.
Hej jag hoppar in här! BF 23/11 men antar att jag kommer föda i december
är i v 8 (7+3) och tiden fram
till v 12 får gärna gå fort! Varit på VUL och fått se bebis hjärta ticka och allt såg fint ut. Även varit på hälsosamtal och har ännu ett VUL nästa vecka samt KUB bokat den 14/5!
Är det någon här som har skapat en facebookgrupp för bf december? Hade varit kul att följas åt där istället om intresset finns? Kram!
Du kanske är en låghormonare bara!
Jag har fått gravid 2-3 , testade med den i lördags(bim-1).
Men du är säkert låghormonare :) jag hade inte oroat mig för det!
Jag började blöda i morse :(. Färskt blod, mest då jag torkar mig. Har inte ont. Men känner att det förstås inte är bra. Tog ett till clearblue vanligt som visade starkare plus än i går. Vet att hcg är kvar i kroppen länge efter missfall och att man kan plussa långt efter men även så att testen blir starkare?
Tack, jag hoppas allt ser bra ut på Måndag! Hur mår du nu under grav?
Såg att jag skrivit fel datum för bf. 14/12 har jag fått det till och inte den 17e