• Ninha

BF December

Några fler som har bf i december? :)

Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)

Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.

• Svar på tråden BF December
  • Mim7

Hejsan! Hittade denna tråden nu och tänkte jag kunde ta och ansluta :) Plussade både i måndags, onsdags och torsdags. Provade med olika tester för att verkligen vara säker då jag inte trodde på det. Men efter att alla tre visat positivt så fick vi ju tro på det :D

Första barnet och beräknad bf den 18/12 enligt Preglife :)

• Mim7

Jag har också mailat dig Sussjohansson om att gå bli tillagd i FB-gruppen Glad

• Mim7
    Justloveme skrev 2018-04-16 15:06:41 följande:

Plusade i fredags så är i V.6, 5+6. Känns så spännande ????

Grattis till dig också! Är det första gången? :D
  • annikandy

Nämen så kul en decembergrupp till. Jag hoppar gärna in hos er :)

Jag plussade i lördags e i vecka 5 enligt preglife. Blir barn fyra för oss här hemma :) sambon har inge barn sen innan men jag har tre födda 05,07,09. Åh ska bli så spännande det här. Men jag e så himla nojjig denna gången, har inget minne av att jag vart så orolig med dom andra tre. 

Jag e 33 o sambon 36. 

Så skönt att ha er här inne eftersom man inte vågar berätta för så många såhär tidigt. :)

¤Familjen är mitt allt¤
  • Justloveme
    Mim7 skrev 2018-04-16 15:14:00 följande:

Grattis till dig också! Är det första gången? :D

Ja det är första. Jag är 24 år och sambon 29.

Grattis till er alla andra också :)
  • Vallmoblomma

Hej! Plussade idag men jag förstår inte hur man mailar? :p brukar inre vara inne här men skulle gärna vilja bli med i Facebook gruppen bf 18/12 engligt Preglife. Mwallmon@hotmail.com

• Lilalila

Jag fick pluss idag på morgonen efter mer än 1,5 års försök och första Letrozolkur. Jag skulle få mens nu på torsdag men kunde inte hålla mig från att testa. Beräknad 27/12 om allt går som det ska.

Jag tagit 3 tester idag och är i chock

• Ninha
    Lilalila skrev 2018-04-17 14:43:40 följande:

Jag fick pluss idag på morgonen efter mer än 1,5 års försök och första Letrozolkur. Jag skulle få mens nu på torsdag men kunde inte hålla mig från att testa. Beräknad 27/12 om allt går som det ska.

Jag tagit 3 tester idag och är i chock

Grattis!

Då är det nästa samma visa för oss. Försökt 2 år (har blivit gravid 2 ggr men slutat i missfall)

Fick sedan konstaterat pco o efter första kuren letrozol plussa vi med :) bf 16/12 om allt går bra, vilket jag verkligen hoppas :)
Svar på tråden BF December