BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Hej alla! :)
Hur mår ni där ute nu?
Imorgon har jag första besöket hos barnmorskan. Spännande!
Men hur jag mår? Så trött så trött, skulle kunna sova jämnt. Mår illa gör jag också. Så otroligt tungt att jobba just nu (jobbar natt inom vården som usk) långa tunga arbetspass. Men de går väl. Hoppas komma förbi denna trötta period snart! :)
Inte gravid och inte beräknad i dec men är född i dec och det är inte så hemskt som folk fill få det till. Den 18/12 är jag född.
Hej alla! :)
Hur mår ni där ute nu?
Imorgon har jag första besöket hos barnmorskan. Spännande!
Men hur jag mår? Så trött så trött, skulle kunna sova jämnt. Mår illa gör jag också. Så otroligt tungt att jobba just nu (jobbar natt inom vården som usk) långa tunga arbetspass. Men de går väl. Hoppas komma förbi denna trötta period snart! :)
Plussade i måndags här för första gången efter 9 månaders försök. Är beräknad till nyårsafton som det ser ut nu!...Än så länge känns det ju dock så overkligt och man oroar sig för att det ska bli missfall så här tidigt såklart.
Plussade i måndags här för första gången efter 9 månaders försök. Är beräknad till nyårsafton som det ser ut nu!...Än så länge känns det ju dock så overkligt och man oroar sig för att det ska bli missfall så här tidigt såklart.
Men eller hur! Man vill bara snabbspola tiden till vecka 12 iaf så man känner sig lite säkrare.
Hoppar in här med. Plussade 16/4 och var på inskrivning hos bvc på drop in idag. Kan nog inte ta in det riktigt, det känns som att man ska vakna upp en morgon och bara ha drömt allt. Hur känner ni andra?
Hoppar in här med. Plussade 16/4 och var på inskrivning hos bvc på drop in idag. Kan nog inte ta in det riktigt, det känns som att man ska vakna upp en morgon och bara ha drömt allt. Hur känner ni andra?