BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
... alltså Den andra decembertråden.
Nu finns en hemlig facebookgrupp. Maila mig era mailadresser så lägger jag till er =)
Ni kan skicka mail annars till min mailadress susjoh05@gmail.com. För enkelhetensskull :)
Jag ska få en liten bebis den 9/12 iår :) Är nyss fyllda 30 och bor i Dalby med min sambo och hans son (min bonusson). förra veckan, när jag plussade, så var jag bara trött och hade spänningar i brösten men nu har andra symptom kommit som illamående och växtvärk i livmodern. har faktiskt inte känt av några andra symptom än dessa.
... alltså Den andra decembertråden.
Jag plussade i lördags, beräknad 12 dec. (gravid vecka 5) 4+6.
Har extrem "mensvärk" och ömma bröstvårtor. Annars mår jag hur bra som helst! Det är mitt och sambons första barn så vi är glada och chockade. Graviditeten var otroligt välkomnande!
Jag är 22, snart 23 år och min sambo är 23. Vi har varit ett par i snart 3 år, bott tillsammans lika länge!
Om det är någon som har en hemlig facebookgrupp så är jag hemskt gärna med, har så otroligt mycket frågor.
Jag plussade i lördags, beräknad 12 dec. (gravid vecka 5) 4+6.
Har extrem "mensvärk" och ömma bröstvårtor. Annars mår jag hur bra som helst! Det är mitt och sambons första barn så vi är glada och chockade. Graviditeten var otroligt välkomnande!
Jag är 22, snart 23 år och min sambo är 23. Vi har varit ett par i snart 3 år, bott tillsammans lika länge!
Om det är någon som har en hemlig facebookgrupp så är jag hemskt gärna med, har så otroligt mycket frågor.
Pma mig med din mailadress så skickar jag en inbjudan =)
Ser nu att din sida står som privat...
Ser nu att din sida står som privat...