• Ninha

BF December

Några fler som har bf i december? :)

Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)

Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.

• Svar på tråden BF December
  • SamiraBudva

Någon som vet varför komtrolstrecket är så svagt? Något fel på stickan?

• Ninha
    SamiraBudva skrev 2018-04-20 23:44:39 följande:

Någon som vet varför komtrolstrecket är så svagt? Något fel på stickan?

Det är inget konstigt med det !

Test sträcket blir ju så starkt av dina gravidhormoner :)

Så ser mina tester ut nu också :) det är precis som de ska :)
  • fyrapunktnoll

Jag har just plussat. Har två mf i bagaget och hoppas på att et ska gå vägen denna gång. Är 37 år och bor i Stockholm.

• fyrapunktnoll

Jag har just plussat. Har två mf i bagaget och hoppas på att et ska gå vägen denna gång. Är 37 år och bor i Stockholm.

• Tumvante
    fyrapunktnoll skrev 2018-04-22 22:35:03 följande:

Stort grattis! Hoppas du går hela vägen nu!
  • Anonym (väntar nog andra barnet)

Hej! Hoppar in lite här, plussade igår och enligt mina beräkningar väntar vi en julaftonsbebis, haha! Grattis till alla er andra som plussat :)

Hur mår ni? Själv har jag knappt ett gravidsymtom förutom sjukt ont i brösten...

• Anonym (Anonym)

Jag var dum nog i morse o testade ta ett nytt test, nu var de lite svagare trots samma tid utan att kissa.. är i v 7 ..

Behöver detta va nått tokigt?

Har symptomen kvar o förhöjd temperatur som ja haft innan.

• Anonym (Testat)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-04-23 06:27:19 följande:

Jag var dum nog i morse o testade ta ett nytt test, nu var de lite svagare trots samma tid utan att kissa.. är i v 7 ..

Behöver detta va nått tokigt?

Har symptomen kvar o förhöjd temperatur som ja haft innan.

När hcg halten blir tillräckligt hög så visar testen svagare. Försök späda ut urinet med hälften vatten. Det gjorde jag i vecka sex och fick ett superstarkt med utspätt och betydligt svagare med rent (samma sats).
  • Justloveme

Hej alla! :)

Hur mår ni där ute nu?

Imorgon har jag första besöket hos barnmorskan. Spännande!

Men hur jag mår? Så trött så trött, skulle kunna sova jämnt. Mår illa gör jag också. Så otroligt tungt att jobba just nu (jobbar natt inom vården som usk) långa tunga arbetspass. Men de går väl. Hoppas komma förbi denna trötta period snart! :)

Svar på tråden BF December