BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Någon som vet varför komtrolstrecket är så svagt? Något fel på stickan?

Någon som vet varför komtrolstrecket är så svagt? Något fel på stickan?
Jag har just plussat. Har två mf i bagaget och hoppas på att et ska gå vägen denna gång. Är 37 år och bor i Stockholm.
Jag har just plussat. Har två mf i bagaget och hoppas på att et ska gå vägen denna gång. Är 37 år och bor i Stockholm.
Hej! Hoppar in lite här, plussade igår och enligt mina beräkningar väntar vi en julaftonsbebis, haha! Grattis till alla er andra som plussat :)
Hur mår ni? Själv har jag knappt ett gravidsymtom förutom sjukt ont i brösten...
Jag var dum nog i morse o testade ta ett nytt test, nu var de lite svagare trots samma tid utan att kissa.. är i v 7 ..
Behöver detta va nått tokigt?
Har symptomen kvar o förhöjd temperatur som ja haft innan.
Jag var dum nog i morse o testade ta ett nytt test, nu var de lite svagare trots samma tid utan att kissa.. är i v 7 ..
Behöver detta va nått tokigt?
Har symptomen kvar o förhöjd temperatur som ja haft innan.
Hej alla! :)
Hur mår ni där ute nu?
Imorgon har jag första besöket hos barnmorskan. Spännande!
Men hur jag mår? Så trött så trött, skulle kunna sova jämnt. Mår illa gör jag också. Så otroligt tungt att jobba just nu (jobbar natt inom vården som usk) långa tunga arbetspass. Men de går väl. Hoppas komma förbi denna trötta period snart! :)