BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Hakar på här oxå, plussade igår 4+5, lite oväntat men ack så längtad! Två barn sedan innan och ett mf i bakgrunden. Lite orolig över mf igen då de är ungefär samma symptom som då dvs nästan ingenting ???? Med barnen mådde jag illa å hade ömma bröst, trött och allmänt bara svullen. När jag fick mf kände jag typ ingenting förutom missade mens. Den här gången är jag kissnödig ständigt å lite ömmande bröst samt torra slemhinnor. Sen mår jag toppen! Få hoppas de gå vägen ändå så vi få oss vårt tredje hjärta i december ????
Och nu först ser jag att det gär är i "första barnet" kategorin, vilket det här INTE är för mig. (Fyran på jäsning)
Plussade för två veckor sen, är i v 6+2.
Har BF 9/12 och blir mitt femte barn.
Mina grabbar är 10, 8, 2,5 & 1,5 år.
Själv är jag 30 år. :)
Vecka 5+2 idag :) Mina symtom är lite illamående från och till under hela dagen, känsligt doftsinne, ligsmentsmärtor i magen, galet svullen på kvällarna och riktigt ömma bröstvårtor. Rädsla för mf är den jobbigaste delen, men risken går ner för varje dag och idag låg sannolikheten på 15%, vilket är ganska lågt :) 85% chans för decemberbebis <3 (Jo, jag gillar statistik...)
Vecka 5+5 här ???? I förra veckan hade jag som ordentlig mensvärk hela veckan nästan, sen la det sig lite ett par dagar, men igår kom det tillbaka med en ordentlig kraft och kunde knappt sova inatt. Känns som hela bäcken ska slitas isär, smärtar över ländryggen och ner i benen.
Vad är detta? Känns inte som vanliga molvärkar som varit innan. ???? Riktigt obehagligt!
Förutom detta så har jag symtom som halsbränna, illamående, större bröst riktigt ömma, kissnödig, trött, mycket flytningar. Riktigt fräsch känner man sig :?)
Den typen av statistik lät ju helt fantastisk, var har du hittat sådan? :)