BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Hur mår ni alla nu då? :)
Jag mår hur bra som helst! Lite ömma bröstvårtor men det börjar gå över och kissar lite oftare bara!
Vad har ni andra för symtom? :)
Plussade förr veckan i torsdags, det bör bli en decemberunge här men kan ju bli Januari också :)
Kan tillägga att jag är fruktansvärt gasig i magen, svullen och ömma bröst! Dock god aptit :D
För mig varierar magen mellan gasig och förstoppad.
Mår lite illa mellan varven men inget jobbigt än.
Har mest bekymmer när jag ska sova och har sovit ett tag då jag får ont i kroppen när jag legat ner ?för länge? , tycker de är lite konstigt, de går över så snart jag reser mig upp o går lite.
Är andfådd också :)
Grattis till er med! Jag har aldrig varit gravid och är livrädd för missfall. Jag trodde jag skulle bli superglad men så fort jag såg två streck så blev jag orolig och rädd istället.
Grattis!
Då är det nästa samma visa för oss. Försökt 2 år (har blivit gravid 2 ggr men slutat i missfall)
Fick sedan konstaterat pco o efter första kuren letrozol plussa vi med :) bf 16/12 om allt går bra, vilket jag verkligen hoppas :)
Grattis till er med! Jag har aldrig varit gravid och är livrädd för missfall. Jag trodde jag skulle bli superglad men så fort jag såg två streck så blev jag orolig och rädd istället.
Jag är också livrädd för missfall, man vet ju inte vad som händer där inne i magen och man växer ju ingenting så omöjligt att se. Men min glasiga mage säger att det är något som växer där inne iaf och trycker på tarmar o dylikt! Men oron finns där oavsett
Vecka 5+2 idag :) Mina symtom är lite illamående från och till under hela dagen, känsligt doftsinne, ligsmentsmärtor i magen, galet svullen på kvällarna och riktigt ömma bröstvårtor. Rädsla för mf är den jobbigaste delen, men risken går ner för varje dag och idag låg sannolikheten på 15%, vilket är ganska lågt :) 85% chans för decemberbebis <3 (Jo, jag gillar statistik...)
Och nu först ser jag att det gär är i "första barnet" kategorin, vilket det här INTE är för mig. (Fyran på jäsning)