BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Hej!
Va roligt med alla plus! Jag fick mitt i förrgår ????! Väntar tredje barnet. Apparna visar lite olika datum men de flesta landar på 15 december!
Hänger gärna med i fb-gruppen!
Hej!
Va roligt med alla plus! Jag fick mitt i förrgår ????! Väntar tredje barnet. Apparna visar lite olika datum men de flesta landar på 15 december!
Hänger gärna med i fb-gruppen!
Här är en till med BF i december :) Är gravid i vecka 6 (5+1) med första barnet, plussade för några dagar sedan. Mår bra förutom ömma bröst och kraftig molvärk som kommer och går, ibland vaknar jag på nätterna av det. Kissar mer än vanligt också. Ska på mitt första besök hos MVC nu på tisdag. Någon som vet hur ett sådant första besök går till, när det är så tidigt i graviditeten?
Här är en till med BF i december :) Är gravid i vecka 6 (5+1) med första barnet, plussade för några dagar sedan. Mår bra förutom ömma bröst och kraftig molvärk som kommer och går, ibland vaknar jag på nätterna av det. Kissar mer än vanligt också. Ska på mitt första besök hos MVC nu på tisdag. Någon som vet hur ett sådant första besök går till, när det är så tidigt i graviditeten?
Idag var ja nära på att spy av tandborstningen...
Har sovit kasst o inte kunnat slappna av eller hittat nått skönt sätt att sova på utan att de känts ansträngt.
Så idag mår jag allmänt kasst än så länge...
Och lite ångest över att gå till jobbet pga det..
Visst får man tycka lite synd om sig själv ibland?! ;)
Idag var ja nära på att spy av tandborstningen...
Har sovit kasst o inte kunnat slappna av eller hittat nått skönt sätt att sova på utan att de känts ansträngt.
Så idag mår jag allmänt kasst än så länge...
Och lite ångest över att gå till jobbet pga det..
Visst får man tycka lite synd om sig själv ibland?! ;)
Absolut! Kanske får ha en banan eller något annat snabbt att förtära vid sängen. Har hört att det hjälpt något för några med illamående .
hur Verkar det nör man behöver göra nr 2 o behöver ta i lite grann?! Är de nått man kan göra lite försiktigt eller har ni nån erfarenhet om det? :) var gasig i några dagar men nu ör de tvärtom, är i v 5.
hur Verkar det nör man behöver göra nr 2 o behöver ta i lite grann?! Är de nått man kan göra lite försiktigt eller har ni nån erfarenhet om det? :) var gasig i några dagar men nu ör de tvärtom, är i v 5.
Hej, jag har precis plussat och har BF 21 december tror jag. Andra barnet men första med min blivande sambo. Känns overkligt.
Sussjohansson, jag har precis mailat dig. Vill gärna bli insläppt i FB-gruppen.