Copycatkid skrev 2018-05-23 16:55:41 följande:
Min stannar nog till juni med :( var inne hos bm och hon kunde inte göra någon hinnsvepning för tappen var fortfarande för bakåtlutad så alla förvärkar har inte gjort ett skit för tappen.. känns hopplöst när man inget kan göra och foglossningen sakta tar livslusten ur en.
Men om huvudet åkt ner så borde den ju ligga mer emot tappen kan man ju tycka, hade det åkt upp så borde trycket lättat.. men hur tusan ska man flytta bebisens huvud då? Hoppa hopprep? Stackare iallafall som fick det beskedet :/
Åh nej.. Förstår att det känns jobbigt :( Men jag har läst om många då tappen varit typ helt opåverkad ena dagen och bebis kommit nästa, så det behöver inte betyda att det är långt borta :) Men man får ju upp hoppet lite om det hänt något såklart.
Ja, jättekonstigt. Hon fick gå jättelångt bak för att känna vart den var. Och hon sa själv typ " och då blir ju trycket inte rakt på så det kan öppnas" Vet inte om hon sa så för att typ mena "så det är inte konstigt att det inte hänt något sen förra gången, men det betyder ingenting" eller "så du kan nog räkna med att gå över ett bra tag". Typiskt att jag inte ställde mer frågor när jag var där!