• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • MaalinJ

Fick till det 2 gånger under äl. Troligtvis dagen innan och samma dag. Har inte kört med dom digitala testerna eftersom vi bestämde att pausa" över sommaren med att testa och bara njuta över semestern å barnen men kör så klart oskyddat.

Borde få mens runt den 12:e om cyklen hamnar på runt 32 dagar. Hade äl i helgen.

Någon mer som hade äl i helgen å bim runt den 12:e juli?

• Esofe
    MaalinJ skrev 2018-07-03 01:31:53 följande:

Får jag fråga vad det är för app du använder?

Jag får aldrig helt poserivt med dom billigare testerna ifrån gravid kollen. Kör på dom digitala istället :)

flo heter den! :)
  • Månflicka
    MaalinJ skrev 2018-07-03 01:37:00 följande:

Fick till det 2 gånger under äl. Troligtvis dagen innan och samma dag. Har inte kört med dom digitala testerna eftersom vi bestämde att pausa" över sommaren med att testa och bara njuta över semestern å barnen men kör så klart oskyddat.

Borde få mens runt den 12:e om cyklen hamnar på runt 32 dagar. Hade äl i helgen.

Någon mer som hade äl i helgen å bim runt den 12:e juli?

Jag hade ägglossning den 27/6 och har också BIM den 12/7 känns som en evighet dit!
  • Missmli

Plussade i går och på kvällen så kom det rosa blod :( inte ont i magen eller så men det kom ju endel. Men verkar inte ha kommit så myclet under natten och knappt något på morgonen . Brösten har slutat ömma . Kam de va missfall på gång ?

• JenniB
    Missmli skrev 2018-07-03 07:37:18 följande:

Plussade i går och på kvällen så kom det rosa blod :( inte ont i magen eller så men det kom ju endel. Men verkar inte ha kommit så myclet under natten och knappt något på morgonen . Brösten har slutat ömma . Kam de va missfall på gång ?

Håller tummarna att det inte är det! Hjärta
  • Ejjami

Hallå!

Jag ändrar min BIM då FF satte ut min äl en hel vecka innan jag skulle ha äl. Märkligt, men man får väl lita på sin temperatur. Tack och lov hade vi sex den dagen och 4 dagar innan. Hur stor är chansen att det tagit sig tror ni? Blev ju inte mycket sexande innan lixom...

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu

2 juli - Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87

3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora

3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn

4 juli - Periksson90, AllaGodaTingÄrTre

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli, Anna82

8 juli - LLW

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida

12 juli- Månflicka

14 juli - Nicciz, niiskuneiti, Ejjami

15 Juli - Mist

16 Juli - Esofe

18 Juli - lyckligast80

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)

20 juli - Thorax, Försök 3

21 juli - S0mmarb3bisen

22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3,

28 juli - lindabinda[ , Syskon, zion

29 juli - johannastroberg

31 juli - MammaKA, Issari

• Anonym (Försök 3)
    Månflicka skrev 2018-07-03 07:04:05 följande:

Jag hade ägglossning den 27/6 och har också BIM den 12/7 känns som en evighet dit!

Hade ägglossning den 29/6 och BIM 20/7....det är en evighet vill jag lova ;)
  • Missmli
    JenniB skrev 2018-07-03 08:19:22 följande:

Håller tummarna att det inte är det! 

Gravtest visar fortfarande positivt iaf och nu har de slutat helt . Va aldrig några klumpar i eller så och hade inga direkta magsmärtor heller . Hur går det för dig har du testat än ?
  • Periksson90

Tog graviditetstest (två olika märken och mängd HCG de mäter) idag, BIM-1/-2 och det är svaga men tydliga sträck! Så spännande, hoppas att det kommer gravid 1-2 veckor på digitalt imorgon :)

• JenniB
    Missmli skrev 2018-07-03 09:15:30 följande:
    Gravtest visar fortfarande positivt iaf och nu har de slutat helt . Va aldrig några klumpar i eller så och hade inga direkta magsmärtor heller . Hur går det för dig har du testat än ?
    Då kanske det var den mensen du skulle fått men inte blev av? ;) Att det inte fanns klumpar och inte gör ont är ju ett bra tecken! Har du kollat när bf blir i så fall? :D

Cykeldag 30 idag och jag får fortfarande extremt jobbiga kramper när jag får orgasm. Ska nog låta bli ett tag nu för det gör så ont! Tänkte vänta tills fredag och se om mensen dyker upp men än så länge håller den sig borta! :)
Svar på tråden BIM juli 2018