BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Fick till det 2 gånger under äl. Troligtvis dagen innan och samma dag. Har inte kört med dom digitala testerna eftersom vi bestämde att pausa" över sommaren med att testa och bara njuta över semestern å barnen men kör så klart oskyddat.
Borde få mens runt den 12:e om cyklen hamnar på runt 32 dagar. Hade äl i helgen.
Någon mer som hade äl i helgen å bim runt den 12:e juli?
Får jag fråga vad det är för app du använder?
Jag får aldrig helt poserivt med dom billigare testerna ifrån gravid kollen. Kör på dom digitala istället :)
Fick till det 2 gånger under äl. Troligtvis dagen innan och samma dag. Har inte kört med dom digitala testerna eftersom vi bestämde att pausa" över sommaren med att testa och bara njuta över semestern å barnen men kör så klart oskyddat.
Borde få mens runt den 12:e om cyklen hamnar på runt 32 dagar. Hade äl i helgen.
Någon mer som hade äl i helgen å bim runt den 12:e juli?
Plussade i går och på kvällen så kom det rosa blod :( inte ont i magen eller så men det kom ju endel. Men verkar inte ha kommit så myclet under natten och knappt något på morgonen . Brösten har slutat ömma . Kam de va missfall på gång ?
Plussade i går och på kvällen så kom det rosa blod :( inte ont i magen eller så men det kom ju endel. Men verkar inte ha kommit så myclet under natten och knappt något på morgonen . Brösten har slutat ömma . Kam de va missfall på gång ?
Hallå!
Jag ändrar min BIM då FF satte ut min äl en hel vecka innan jag skulle ha äl. Märkligt, men man får väl lita på sin temperatur. Tack och lov hade vi sex den dagen och 4 dagar innan. Hur stor är chansen att det tagit sig tror ni? Blev ju inte mycket sexande innan lixom...
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu
2 juli - Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn
4 juli - Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli, Anna82
8 juli - LLW
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
14 juli - Nicciz, niiskuneiti, Ejjami
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)
20 juli - Thorax, Försök 3
21 juli - S0mmarb3bisen
22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3,
28 juli - lindabinda[ , Syskon, zion
29 juli - johannastroberg
31 juli - MammaKA, Issari
Jag hade ägglossning den 27/6 och har också BIM den 12/7 känns som en evighet dit!
Håller tummarna att det inte är det!
Tog graviditetstest (två olika märken och mängd HCG de mäter) idag, BIM-1/-2 och det är svaga men tydliga sträck! Så spännande, hoppas att det kommer gravid 1-2 veckor på digitalt imorgon :)