• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Esofe

Blir så förvirrad. ÄL testerna från graviditetskollen visar svagt, starkare, svagt igen men aldrig lika starkt som kontrollstrecket.

Sekretet går från äggvitliknande till klibbigt till äggvitliknande till klibbigt. Jag vet inte hur jag ska tolka det. Ena dagen kan man dra sekretet lååångt mellan fingrarna, andra dagen inte alls. Så har det hållt på senaste 3 dagarna. Senast imorse var det så jag kunde dra i det men nu på kvällen är det klibbigt.

• Ereya
    Esofe skrev 2018-07-02 19:36:31 följande:

Blir så förvirrad. ÄL testerna från graviditetskollen visar svagt, starkare, svagt igen men aldrig lika starkt som kontrollstrecket.

Sekretet går från äggvitliknande till klibbigt till äggvitliknande till klibbigt. Jag vet inte hur jag ska tolka det. Ena dagen kan man dra sekretet lååångt mellan fingrarna, andra dagen inte alls. Så har det hållt på senaste 3 dagarna. Senast imorse var det så jag kunde dra i det men nu på kvällen är det klibbigt.

Jäklar vad ni har kört på! Bra jobbat! Imponerad är jag, och avundsjuk. Hahaha. Kör på i nån dag till så vet jag att det tar sig!!
  • Esofe
    Ereya skrev 2018-07-02 19:54:30 följande:

Jäklar vad ni har kört på! Bra jobbat! Imponerad är jag, och avundsjuk. Hahaha. Kör på i nån dag till så vet jag att det tar sig!!

Hahah, resan var rätt romantisk och slutade med en förlovning i lördags... Så blev rätt mycket mys! Idag, på den förväntade ÄL dagen (tveksam) blir det nog inget dock, trötta efter 10h hemresa. Hoppas det har satt sig...
  • Ereya
    Esofe skrev 2018-07-02 20:38:04 följande:

Hahah, resan var rätt romantisk och slutade med en förlovning i lördags... Så blev rätt mycket mys! Idag, på den förväntade ÄL dagen (tveksam) blir det nog inget dock, trötta efter 10h hemresa. Hoppas det har satt sig...

Men va är det sant?!?! Åh så roligt, grattis! Grattis till livet!
  • Thorax
    Esofe skrev 2018-07-02 20:38:04 följande:

Stort grattis!
  • Missmli

Jag blir inte klok på mig själv, gjorde 2 vanliga test i dag som visade relativt svaga streck men man såg ju ändå strecken och ett digitalt test och jag kan ändå inte fatta att jag är gravid . Vill ha det där riktigt starka strecket ju men gissar att jag är lite för tidig med de eftersom jag inte ens har BMI än .

• Esofe
    Ereya skrev 2018-07-02 20:48:45 följande:

Men va är det sant?!?! Åh så roligt, grattis! Grattis till livet!

Thorax skrev 2018-07-02 21:15:17 följande:

Stort grattis!

Tack så mycket! <3 Nu saknas bara ett plus, åh vad vi längtar efter en liten!
  • Anonym (Försök 3)
    Missmli skrev 2018-07-02 21:42:12 följande:

Jag blir inte klok på mig själv, gjorde 2 vanliga test i dag som visade relativt svaga streck men man såg ju ändå strecken och ett digitalt test och jag kan ändå inte fatta att jag är gravid . Vill ha det där riktigt starka strecket ju men gissar att jag är lite för tidig med de eftersom jag inte ens har BMI än .

Men det digitala säger ju gravid, tror du inte på det?
  • Missmli
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-02 21:46:10 följande:

Men det digitala säger ju gravid, tror du inte på det?

Jo men så

Börjar man googla och hittar så mycket om att dom testen skulle visa fel ... men nä jag får samla

Mig och lita på mina 2 svaga streck och det digitala och glädjas åt att jag faktiskt är gravid
  • MaalinJ
    Esofe skrev 2018-07-02 19:36:31 följande:

Får jag fråga vad det är för app du använder?

Jag får aldrig helt poserivt med dom billigare testerna ifrån gravid kollen. Kör på dom digitala istället :)
Svar på tråden BIM juli 2018