• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Månflicka
    lindabinda skrev 2018-07-04 07:40:10 följande:

Jag är också typ i samma ålder, jag är 32 och mitt barn fyller 4 i augusti. :) Kul med någon i lite samma situation.

Är också 32 och min dotter fyller 4 i oktober, håller tummarna att det blev något denna gång:)
  • Månflicka
    sanfo1 skrev 2018-07-04 08:18:30 följande:

Hej allihopa!

Jag har BIM imorgon enligt flo appen (kan dock vara senare då jag inte har helt regelbunden mens)

Har ömma bröst, illamående och stickningar i dam-magen nån vecka eller så-

Igår kväll tog jag ett test från testlagret och blev då mycket förvirrad haha, det visade ett svaaaaagt streck så tänkte att jag tar om det imorgon, detta visade också ett svaaagt steck haha.

Någon som har fått spökstreck på testlagrets gravtester? (Testlagret testa tidigt) :)

Vet inte om restlagrets stickor men på min förra graviditet plussade jag ytterst svagt på BIM, fast jag kände i hela kroppen att jag var gravid. Fick köpa digitalt test för att få det svart på vitt???? då testade jag på BIM+2

Dock är jag skengravid varje månad nu när vi försöker Haha
  • JenniB
    Thorax skrev 2018-07-04 06:35:07 följande:
    Brunt indikerar att de är gammalt så kan ju vara rester bara sen de rosa flytningarna. Ge inte upp förs det är försent <3
    Missmli skrev 2018-07-04 06:33:25 följande:

Är så ledsen, vilken start på semestern detta blev , känns som jag bara sitter och väntar på att allt ska komma ut . Kom inget mer ?blod? på hela dagen i går men i morse gjorde jag ett nytt test och de va inte ett dugg starkare än det i måndags . Och när jag torkade mig kom det lite lite lite brunt på pappret i en flytning . Känns som hoppet är ute :(

Jag håller med, det är nog lite gamla rester. :) Tänk bara att du inte fått mens än det är ju faktiskt ett bra tecken!

• sanfo1
    Månflicka skrev 2018-07-04 08:27:56 följande:
    Vet inte om restlagrets stickor men på min förra graviditet plussade jag ytterst svagt på BIM, fast jag kände i hela kroppen att jag var gravid. Fick köpa digitalt test för att få det svart på vitt???? då testade jag på BIM+2

Dock är jag skengravid varje månad nu när vi försöker Haha
    Ja, man blir ju bara mer förvirrad men kan inte låta bli att testa ändå haha!
    Får köpa ett digitalt och vänta lite helt enkelt, bara kul att leva på hoppet lite.

Jaa, jag med hahaha
  • Thorax

Hade sån verklig dröm så läskigt.

Var hos en kompis och vart tvungen att gå på toan. Väl där började magen krampa och jag liksom tog i lite. Ut kommer mens samt en stor typ golvbollsklump som jag genast visste var en bebis.

När jag vaknade sprang jag såklart direkt på toan haha :D inget där såklart. 3 veckor till mens ju.

• mor till 2 väntan på nr3
    soffipropp1987 skrev 2018-07-04 07:13:54 följande:

Hej och välkommen!

Nu vet jag inte åldern på övriga i gruppen, men kul med någon jämnårig :) Har du barn sen innan eller är den första ni försöker tillverka? :)

Jag är 31 och har ett barn som precis fyllt 4, så vi är på andra försöker nu för att få syskon.

Jag är 30 år. Har två barn sen innan en på 6 år som blir 7 detta året o en som är fylld 4 detta året
  • Anonym (Syskon)
    soffipropp1987 skrev 2018-07-04 07:13:54 följande:

Hej och välkommen!

Nu vet jag inte åldern på övriga i gruppen, men kul med någon jämnårig :) Har du barn sen innan eller är den första ni försöker tillverka? :)

Jag är 31 och har ett barn som precis fyllt 4, så vi är på andra försöker nu för att få syskon.

Även jag fyller 31 i år. Här en dotter på snart 7 månader :)
  • Nicciz

Är 33, har inga barn sedan tidigare. Är inne på andra försöket

• IBS
    Thorax skrev 2018-07-04 08:49:16 följande:

Hade sån verklig dröm så läskigt.

Var hos en kompis och vart tvungen att gå på toan. Väl där började magen krampa och jag liksom tog i lite. Ut kommer mens samt en stor typ golvbollsklump som jag genast visste var en bebis.

När jag vaknade sprang jag såklart direkt på toan haha :D inget där såklart. 3 veckor till mens ju.

Så konstigt, jag drömde nästa samma i natt. Att jag fick rikliga blödningar. Visste också att det var ett missfall. Och då väntar jag på ÄL typ i morgon och BIM 19/7 :/
  • mjj
    Missmli skrev 2018-07-04 06:33:25 följande:

Är så ledsen, vilken start på semestern detta blev , känns som jag bara sitter och väntar på att allt ska komma ut . Kom inget mer ?blod? på hela dagen i går men i morse gjorde jag ett nytt test och de va inte ett dugg starkare än det i måndags . Och när jag torkade mig kom det lite lite lite brunt på pappret i en flytning . Känns som hoppet är ute :(

Som sagt, det kan vara en mellanblödning... Behöver inte indikera på missfall! Håller tummarna ??
Svar på tråden BIM juli 2018