BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Jag är också typ i samma ålder, jag är 32 och mitt barn fyller 4 i augusti. :) Kul med någon i lite samma situation.
Hej allihopa!
Jag har BIM imorgon enligt flo appen (kan dock vara senare då jag inte har helt regelbunden mens)
Har ömma bröst, illamående och stickningar i dam-magen nån vecka eller så-
Igår kväll tog jag ett test från testlagret och blev då mycket förvirrad haha, det visade ett svaaaaagt streck så tänkte att jag tar om det imorgon, detta visade också ett svaaagt steck haha.
Någon som har fått spökstreck på testlagrets gravtester? (Testlagret testa tidigt) :)
Är så ledsen, vilken start på semestern detta blev , känns som jag bara sitter och väntar på att allt ska komma ut . Kom inget mer ?blod? på hela dagen i går men i morse gjorde jag ett nytt test och de va inte ett dugg starkare än det i måndags . Och när jag torkade mig kom det lite lite lite brunt på pappret i en flytning . Känns som hoppet är ute :(
Hade sån verklig dröm så läskigt.
Var hos en kompis och vart tvungen att gå på toan. Väl där började magen krampa och jag liksom tog i lite. Ut kommer mens samt en stor typ golvbollsklump som jag genast visste var en bebis.
När jag vaknade sprang jag såklart direkt på toan haha :D inget där såklart. 3 veckor till mens ju.
Hej och välkommen!
Nu vet jag inte åldern på övriga i gruppen, men kul med någon jämnårig :) Har du barn sen innan eller är den första ni försöker tillverka? :)
Jag är 31 och har ett barn som precis fyllt 4, så vi är på andra försöker nu för att få syskon.
Hej och välkommen!
Nu vet jag inte åldern på övriga i gruppen, men kul med någon jämnårig :) Har du barn sen innan eller är den första ni försöker tillverka? :)
Jag är 31 och har ett barn som precis fyllt 4, så vi är på andra försöker nu för att få syskon.
Är 33, har inga barn sedan tidigare. Är inne på andra försöket
Hade sån verklig dröm så läskigt.
Var hos en kompis och vart tvungen att gå på toan. Väl där började magen krampa och jag liksom tog i lite. Ut kommer mens samt en stor typ golvbollsklump som jag genast visste var en bebis.
När jag vaknade sprang jag såklart direkt på toan haha :D inget där såklart. 3 veckor till mens ju.
Är så ledsen, vilken start på semestern detta blev , känns som jag bara sitter och väntar på att allt ska komma ut . Kom inget mer ?blod? på hela dagen i går men i morse gjorde jag ett nytt test och de va inte ett dugg starkare än det i måndags . Och när jag torkade mig kom det lite lite lite brunt på pappret i en flytning . Känns som hoppet är ute :(