• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • mjj
    JenniB skrev 2018-07-03 11:37:08 följande:

Ja det förstår jag att du gör! Men du kan ju vänta någon dag till och testa för att se om det kanske ändå bara är en mellanblödning. Jag håller tummarna i alla fall!!

Ja jag tänkte göra det ?????. När har du bim?
  • JenniB
    mjj skrev 2018-07-03 12:40:49 följande:
    Ja jag tänkte göra det ?????. När har du bim?

Hoppas det visar ett plus då! :D

Vet tyvärr inte det helt hundra. Bara andra mensen efter ppillerstopp jag väntar på nu. :/ Vet bara att jag hade en lutealfas på ca. 17 dagar förra månaden så. Tänkte vänta tills fredag iaf då jag är på cykeldag 33 i så fall. HOPPAS!

• Incognita

Hej hopp! Ny här i tråden och på familjeliv. Är 32 år gammal och har bim 22/7 Glad.
    Vi längtar så innerligt och hoppas verkligen på ett plus. Första månaden vi försöker.

Lycka till alla Solig

• Incognita
    Skriver upp mig här jag med!

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu 

2 juli - Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87 

3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora 

3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn 

4 juli - Periksson90, AllaGodaTingÄrTre 

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa 

6 juli - JenniB 

7 juli - missmli, Anna82 

8 juli - LLW 

9 juli - soffipropp1987 

10 Juli - Elsaida 

12 juli- Månflicka 

14 juli - Nicciz, niiskuneiti, Ejjami

15 Juli - Mist 

16 Juli - Esofe 

18 Juli - lyckligast80 

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM) 

20 juli - Thorax, Försök 3 

21 juli - S0mmarb3bisen 

22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3, 

22 Juli - Incognita, Försök 1

28 juli - Syskon, zion 

29 juli - johannastroberg 

31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda
  • Thorax
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-03 10:00:06 följande:

Ja jag såg det på listan :)

Haha det kommer krypa i fingrarna sista veckan. Men målet är att vänta och se om det kommer någon blödning den 20:e. Jag blir så himla ledsen av att se ?inte gravid?.

Jag tror att jag hade kunnat testa ihjäl mig om jag hade tillåtit mig själv att köpa de billiga testen.

Så därför köper jag bara ett digitalt på BIM den här månaden.

Jag kommer ju hänga i den här tråden varje dag och leta alla tecken som finns, det är nog beroendeframkallande :D

Vad har du för strategi? ;)

Samma här, det skär i hjärtat varje gång.

Haha vet vad du menar. Jag var två CB early kvar sen förra månaden. Har förbjudit mig att köpa fler så max en ifall de inte tar sig så har jag en nästa månad också.

Jag satsat på absolut tidigast äl+14 beroende på när den blir. Men allra helst 20e för att vara säker och spara pengar
  • mjj
    JenniB skrev 2018-07-03 12:45:44 följande:

Hoppas det visar ett plus då! :D

Vet tyvärr inte det helt hundra. Bara andra mensen efter ppillerstopp jag väntar på nu. :/ Vet bara att jag hade en lutealfas på ca. 17 dagar förra månaden så. Tänkte vänta tills fredag iaf då jag är på cykeldag 33 i så fall. HOPPAS!

Hoppas att det blir nåt då ?????. Svårt det där! Använder du nån app? Jag använder en app som heter fertility friend. Kan varmt rekommendera den, den är superbra!
  • mjj
    mjj skrev 2018-07-03 14:23:06 följande:

Hoppas att det blir nåt då ?????. Svårt det där! Använder du nån app? Jag använder en app som heter fertility friend. Kan varmt rekommendera den, den är superbra!

Alltså mina smileys verkar bli frågetecken, är inte galen ifall du undrar ;D
  • JenniB
    mjj skrev 2018-07-03 14:23:06 följande:
    Jag använder mig av appen flo för tillfället, men mest för att hålla koll på symptom och mående då jag inte hade haft mens på över ett år. Tänkte köra igång med ÄL-stickor nästa månad ifall mensen kommer. Är det något du använder? Ska ta och kolla in appen :D
  • JenniB
    mjj skrev 2018-07-03 14:25:35 följande:
    Alltså mina smileys verkar bli frågetecken, är inte galen ifall du undrar ;D
    Haha nej det misstänkte jag redan. Du behöver inte oroa dig. Skrattande
  • Anonym (Försök 3)
    Thorax skrev 2018-07-03 14:03:08 följande:

Samma här, det skär i hjärtat varje gång.

Haha vet vad du menar. Jag var två CB early kvar sen förra månaden. Har förbjudit mig att köpa fler så max en ifall de inte tar sig så har jag en nästa månad också.

Jag satsat på absolut tidigast äl+14 beroende på när den blir. Men allra helst 20e för att vara säker och spara pengar

Du har inte haft äl än eller?

Jag har redan haft min och är på äl +4 idag.
Svar på tråden BIM juli 2018