• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Thorax
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-03 14:41:43 följande:

Du har inte haft äl än eller?

Jag har redan haft min och är på äl +4 idag.

Tror inte det, glömde testa med stickorna några dagar haha
  • Anonym (Försök 3)
    Thorax skrev 2018-07-03 14:51:45 följande:

Tror inte det, glömde testa med stickorna några dagar haha

Blir mer spännande så haha

Håller tummarna för oss båda :)

Vi får väl jämföra om vi får några symptom, skengravid blir man ju bara man tänker tanken haha
  • Esofe

Fick nyss lite orangeröd blod på pappret när jag torkade mig. Kan det vara ÄL som skett?

Skulle ha haft ÄL igår enligt Flo appen.

• Thorax
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-03 15:40:18 följande:

Blir mer spännande så haha

Håller tummarna för oss båda :)

Vi får väl jämföra om vi får några symptom, skengravid blir man ju bara man tänker tanken haha

Hahaha sant sant det :D

Verkligen, minsta lilla kan ju faktiskt vara ett tecken på att man är gravid tyvärr haha
  • Anonym (Försök 3)
    Thorax skrev 2018-07-03 17:10:25 följande:

Hahaha sant sant det :D

Verkligen, minsta lilla kan ju faktiskt vara ett tecken på att man är gravid tyvärr haha

Jag har fått mensvärk idag och det känns som att jag har en urinvägsinfektion på antågande för det liksom pirrar därnere. Så det är bara att hoppas att den inte bryter ut. Försöker dricka mycket vatten :)
  • Ereya

Så kul, jag kollade genom mitt Dropboxkonto och hittade den här, från den gången jag var gravid 2013. Detta testet är från ÄL +13/14, BIM-1.

Snacka om tydligt haha. Tog seriöst typ tio sekunder så var det ett pluss, gick liksom inte att missta. Åh, jag vill ha den känslan inom mig igen <3

• Thorax
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-03 17:49:19 följande:

Jag har fått mensvärk idag och det känns som att jag har en urinvägsinfektion på antågande för det liksom pirrar därnere. Så det är bara att hoppas att den inte bryter ut. Försöker dricka mycket vatten :)

Åh, jag hoppas att det är ett tecken istället det pirrandet :) mensvärk nu är ju riktigt bra tecken

Jag har vart småöm i magen hela dagen, brukar inte vara det annars. De gör likso. Obehagligt att ens röra magen med minsta lilla tryck.
  • Thorax
    Ereya skrev 2018-07-03 18:49:01 följande:

Så kul, jag kollade genom mitt Dropboxkonto och hittade den här, från den gången jag var gravid 2013. Detta testet är från ÄL +13/14, BIM-1.

Snacka om tydligt haha. Tog seriöst typ tio sekunder så var det ett pluss, gick liksom inte att missta. Åh, jag vill ha den känslan inom mig igen <3

Men nej vad mysigt ju. Så tydligt vill jag också ha direkt :)
  • Anonym (Försök 3)

[quote=78853010][quote-nick]Thorax skrev 2018-07-03 21:15:52 följande:[/quote-nick]Åh, jag hoppas att det är ett tecken istället det pirrandet :) mensvärk nu är ju riktigt bra tecken

Jag har vart småöm i magen hela dagen, brukar inte vara det annars. De gör likso. Obehagligt att ens röra magen med minsta lilla tryck.[/

Haha ja hoppas kan man ju :) Pirrandet avtog efter en promenad och nu verkar det lugnt igen. Molvärken kommer och går. Men inte någon speciell sida utan bara i mitten. Så jag tror det sitter i huvudet :D

Men man hoppas ju alltid :)

Småöm tycker jag låter intressant. Det kanske händer något och så signalerar kroppen att den vill vara ifred :)

• Esofe

Om jag har små små blödningar är det ägglossning just nu eller var det ägglossning igår?

Svar på tråden BIM juli 2018