BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
[quote=78853010][quote-nick]Thorax skrev 2018-07-03 21:15:52 följande:[/quote-nick]Åh, jag hoppas att det är ett tecken istället det pirrandet :) mensvärk nu är ju riktigt bra tecken
Jag har vart småöm i magen hela dagen, brukar inte vara det annars. De gör likso. Obehagligt att ens röra magen med minsta lilla tryck.[/
Haha ja hoppas kan man ju :) Pirrandet avtog efter en promenad och nu verkar det lugnt igen. Molvärken kommer och går. Men inte någon speciell sida utan bara i mitten. Så jag tror det sitter i huvudet :D
Men man hoppas ju alltid :)
Småöm tycker jag låter intressant. Det kanske händer något och så signalerar kroppen att den vill vara ifred :)
Alltså huvudets makt över kroppen är skrämmande :D men samtidig lite skönt också så det går att leva på hoppet tills annat är motbevisat :)
Ja men vad smart, det tänkte jag inte alls på i de banorna.
Nervöst detta ju :D
Jag hade ägglossning den 27/6 och har också BIM den 12/7 känns som en evighet dit!
Haha ja huvudets makt är galet stor inser man i såna här lägen :D
Klart man lever på hoppet, är ju alltid kul att spekulera och hoppas på att det tar sig den här gången :)
Nä men du ser :) Blir spännande att se vad din mage säger imorgon eller om något annat dyker upp :)
Tar du äl tester nu varje dag? :)
Är så ledsen, vilken start på semestern detta blev , känns som jag bara sitter och väntar på att allt ska komma ut . Kom inget mer ?blod? på hela dagen i går men i morse gjorde jag ett nytt test och de va inte ett dugg starkare än det i måndags . Och när jag torkade mig kom det lite lite lite brunt på pappret i en flytning . Känns som hoppet är ute :(
Är så ledsen, vilken start på semestern detta blev , känns som jag bara sitter och väntar på att allt ska komma ut . Kom inget mer ?blod? på hela dagen i går men i morse gjorde jag ett nytt test och de va inte ett dugg starkare än det i måndags . Och när jag torkade mig kom det lite lite lite brunt på pappret i en flytning . Känns som hoppet är ute :(
Hej hopp! Ny här i tråden och på familjeliv. Är 32 år gammal och har bim 22/7 .
Vi längtar så innerligt och hoppas verkligen på ett plus. Första månaden vi försöker.
Lycka till alla
Håller med dig. Väntan är alltid så lång :/ brukar du testa innan bim?
Hej allihopa!
Jag har BIM imorgon enligt flo appen (kan dock vara senare då jag inte har helt regelbunden mens)
Har ömma bröst, illamående och stickningar i dam-magen nån vecka eller så-
Igår kväll tog jag ett test från testlagret och blev då mycket förvirrad haha, det visade ett svaaaaagt streck så tänkte att jag tar om det imorgon, detta visade också ett svaaagt steck haha.
Någon som har fått spökstreck på testlagrets gravtester? (Testlagret testa tidigt) :)