BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Vet inte riktigt när jag har bim...enligt appen den 10-11 men om man ska gå enligt yemogöjking så är det nog mer 13-14:e...kommer inte våga ta test även om mensen håller sig borta 10-11 då jag inte vet om jag ska gå på testen el tempen...
Åh va kul! Grattis!!
Jag lägger till mig själv här också:) (7 juli)
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu
2 juli - Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn
4 juli - Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli, Anna82
8 juli - LLW
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)
20 juli - Thorax, Försök 3
21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen
22 juli EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3,
28 juli - lindabinda[ , Syskon, zion
29 juli - johannastroberg
31 juli - MammaKA, Issari
Jag är så sugen på att ta ett test men vågar inte, är 4 dagar kvar till BMI. Hur tidigt kan man ta ?
Tack ! Kan inte fatta att de är en bebis i min mage
Men gud, såg att du testat positivt. Gud så roligt, grattis. Nu får ni fira <3 Då måste jag ju testa imorgon bitti!
Ja men eller hur :D
Den 20 som tidigast, en evighet dit. När har du?
Grattis ni som plussat! Uppdatera med en plus lista i BIM listan :)
Idag eller imorgon!! Tog precis ett test, negativt ????... Har inte fått min med än dock, men kan komma imorgon! Undrar om det är vanligt att det dröjer innan man får positivt test.
Förra gången jag. Var gravid var det inte lika planerat som denna gång, så jag vet ju liksom inte riktigt hur det var med stickorna då, med tanke på att jag bara tog ett test som visade positivt.... Och då visade den 1-2 veckor.
Nu använde jag rfsls röda paket, vet inte om de inte känner av på samma sätt som clearblue... Hm. Det lär ju visa sig *suck*
Har alltid 28 dagars cykel och tydligen så kommer ägglossningen sent fick jag reda på med ägglossingstesterna, positivt lördag kväll,söndag och måndag. Vi har legat i men imorgon åker jag iväg på jobb så blir inget mer försök mer denna cykel. :/

Nu evig väntan till 15 juli