• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Thorax
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-03 09:04:34 följande:

Hade ägglossning den 29/6 och BIM 20/7....det är en evighet vill jag lova ;)

När ska du testa?

Vi har ju samma bim. Osäker om jag klarar mig till den 20e haha
  • Missmli
    JenniB skrev 2018-07-03 09:34:54 följande:

Då kanske det var den mensen du skulle fått men inte blev av? ;) Att det inte fanns klumpar och inte gör ont är ju ett bra tecken! Har du kollat när bf blir i så fall? :D

Cykeldag 30 idag och jag får fortfarande extremt jobbiga kramper när jag får orgasm. Ska nog låta bli ett tag nu för det gör så ont! Tänkte vänta tills fredag och se om mensen dyker upp men än så länge håller den sig borta! :)

Just nu vågar jag knappt tänka på

När bebisen skulle komma i fall det blir ett missfall av detta :/ har ju molvärk liksom men de har jag haft i några dagar . Skulle med ha mens på fredag . Håller tummarna för dig
  • JenniB
    Missmli skrev 2018-07-03 09:45:21 följande:
    Just nu vågar jag knappt tänka på

När bebisen skulle komma i fall det blir ett missfall av detta :/ har ju molvärk liksom men de har jag haft i några dagar . Skulle med ha mens på fredag . Håller tummarna för dig
    ah det förstår jag faktiskt.. men försök att inte tänka allt för negativt bara!! 

Molvärk har jag med haft ett par dagar nu, ibland till och med så mycket som jag brukar ha när jag har mens, aj! Tack snälla!
  • Anonym (Försök 3)
    Thorax skrev 2018-07-03 09:43:26 följande:

När ska du testa?

Vi har ju samma bim. Osäker om jag klarar mig till den 20e haha

Ja jag såg det på listan :)

Haha det kommer krypa i fingrarna sista veckan. Men målet är att vänta och se om det kommer någon blödning den 20:e. Jag blir så himla ledsen av att se ?inte gravid?.

Jag tror att jag hade kunnat testa ihjäl mig om jag hade tillåtit mig själv att köpa de billiga testen.

Så därför köper jag bara ett digitalt på BIM den här månaden.

Jag kommer ju hänga i den här tråden varje dag och leta alla tecken som finns, det är nog beroendeframkallande :D

Vad har du för strategi? ;)
  • LLW

Fem dagar kvar till BIM, vet inte om jag klarar att hålla mig från att testa.. trots att vi fått tid när vi ska börja med ivf så hoppas jag så innerligt på att det gick vägen denna gång.

Önskar att man kunde stänga av hjärnan, för allt jag kan tänka på är om det blev något eller inte. Knappt jobbet kan distrahera.

Någon som vet hur pass långt innan BIM man kan testa med digitalt?

• mjj

Liten blödning idag och inte lika kraftig molvärk som jag annars har vid mens, men känns dessvärre som att det är kört! Tog ett test igår som visade negativt och då hade jag lite blodblandad flytning! Brösten gör inte lika ont som tidigare. Så jävla irriterande att man ska bli så besviken(svårt att inte bli liksom). Får se hur länge blödningen håller på!

• JenniB
    mjj skrev 2018-07-03 10:45:08 följande:

Liten blödning idag och inte lika kraftig molvärk som jag annars har vid mens, men känns dessvärre som att det är kört! Tog ett test igår som visade negativt och då hade jag lite blodblandad flytning! Brösten gör inte lika ont som tidigare. Så jävla irriterande att man ska bli så besviken(svårt att inte bli liksom). Får se hur länge blödningen håller på!

Åh vad synd.. :(
  • mjj
    JenniB skrev 2018-07-03 10:54:54 följande:

Åh vad synd.. :(

Ja, men jag har fortfarande en del symtom kvar.... Vilket är det som gör att man fortfarande känner lite hopp. ????. Man intalar sig själv ????????
  • JenniB
    mjj skrev 2018-07-03 11:11:28 följande:
    Ja, men jag har fortfarande en del symtom kvar.... Vilket är det som gör att man fortfarande känner lite hopp. ????. Man intalar sig själv ????????
    Ja det förstår jag att du gör! Men du kan ju vänta någon dag till och testa för att se om det kanske ändå bara är en mellanblödning. Jag håller tummarna i alla fall!!
  • lindabinda

Flyttar mig i listan, BIM har förskjutits något.

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu 

2 juli - Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87 

3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora 

3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn 

4 juli - Periksson90, AllaGodaTingÄrTre 

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa 

6 juli - JenniB 

7 juli - missmli, Anna82 

8 juli - LLW 

9 juli - soffipropp1987 

10 Juli - Elsaida 

12 juli- Månflicka 

14 juli - Nicciz, niiskuneiti, Ejjami

15 Juli - Mist 

16 Juli - Esofe 

18 Juli - lyckligast80 

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM) 

20 juli - Thorax, Försök 3 

21 juli - S0mmarb3bisen 

22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3, 

28 juli - Syskon, zion 

29 juli - johannastroberg 

31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda

Svar på tråden BIM juli 2018