BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hade ägglossning den 29/6 och BIM 20/7....det är en evighet vill jag lova ;)
Då kanske det var den mensen du skulle fått men inte blev av? ;) Att det inte fanns klumpar och inte gör ont är ju ett bra tecken! Har du kollat när bf blir i så fall? :D
Cykeldag 30 idag och jag får fortfarande extremt jobbiga kramper när jag får orgasm. Ska nog låta bli ett tag nu för det gör så ont! Tänkte vänta tills fredag och se om mensen dyker upp men än så länge håller den sig borta! :)
När ska du testa?
Vi har ju samma bim. Osäker om jag klarar mig till den 20e haha
Fem dagar kvar till BIM, vet inte om jag klarar att hålla mig från att testa.. trots att vi fått tid när vi ska börja med ivf så hoppas jag så innerligt på att det gick vägen denna gång.
Önskar att man kunde stänga av hjärnan, för allt jag kan tänka på är om det blev något eller inte. Knappt jobbet kan distrahera.
Någon som vet hur pass långt innan BIM man kan testa med digitalt?
Liten blödning idag och inte lika kraftig molvärk som jag annars har vid mens, men känns dessvärre som att det är kört! Tog ett test igår som visade negativt och då hade jag lite blodblandad flytning! Brösten gör inte lika ont som tidigare. Så jävla irriterande att man ska bli så besviken(svårt att inte bli liksom). Får se hur länge blödningen håller på!
Liten blödning idag och inte lika kraftig molvärk som jag annars har vid mens, men känns dessvärre som att det är kört! Tog ett test igår som visade negativt och då hade jag lite blodblandad flytning! Brösten gör inte lika ont som tidigare. Så jävla irriterande att man ska bli så besviken(svårt att inte bli liksom). Får se hur länge blödningen håller på!
Åh vad synd.. :(
Flyttar mig i listan, BIM har förskjutits något.
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu
2 juli - Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn
4 juli - Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli, Anna82
8 juli - LLW
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
14 juli - Nicciz, niiskuneiti, Ejjami
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)
20 juli - Thorax, Försök 3
21 juli - S0mmarb3bisen
22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3,
28 juli - Syskon, zion
29 juli - johannastroberg
31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda