• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • soffipropp1987
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-07-06 19:56:38 följande:

Som jag skrev till Ereya:

Jag brukar alltid plussa på BIM-5 så jag gav upp efter ett negativt test på BIM och BIM+1. Men plussade ju idag på BIM+2!!! :)

Men du AllaGodaTingÄrTre läste dina inlägg, visst hade du bruna flytningar några dagar innan bim? Håller fortfarande hoppet uppe :)
  • JenniB
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-07-06 07:13:45 följande:

Jag gråter!!!!!

Sjätte försöket!!!

På BIM+2!!!

GRATTTIIIIS!!!! :D
  • JenniB

Imorgon har vi bestämt att vi ska testa! Jag är så sjukt nervös just nu att jag förmodligen inte kommer kunna sova inatt... samtidigt som man redan börjat hoppas alldeles för mycket känns det som. Är på cykeldag 33 idag, mensen har inte kommit, jag har en del olika symptom men vad gör jag när både min och sambos magkänsla har fel och det blir minus? Nä nu går jag och lägger mig så tiden går snabbare.

Håller tummarna för er andra!

• AllaGodaTingÄrTre
    soffipropp1987 skrev 2018-07-06 21:13:32 följande:

Men du AllaGodaTingÄrTre läste dina inlägg, visst hade du bruna flytningar några dagar innan bim? Håller fortfarande hoppet uppe :)

På BIM-3 tror jag det va. Rosa på pappret och jag va redo för mens. Men icke!! :D
  • silk_spectre
    IBS skrev 2018-07-06 20:03:34 följande:
    Ja det är så konstigt faktiskt. Jag testade första gången förra månaden men då blev det bara positivt på en dag och inget sen. Blev ej gravid då heller förstås. Fundera också på om det kan vara mer än 1 ägg. Jag tempar ej men känner i magen vid ÄL och det har jag gjort idag. Dock uteblir ÄL-sekret som jag brukar ha innan. Hade ej förra månaden heller men alla andra typ. Jaja vi får mysa på och hålla tummen för oss båda ;) beklagar ditt MF och hopps det tar sig nu igen.
    Jag har haft äl-sekret till och från fram till i onsdags. Nu har det lugnat sig med den sorten, men har fortfarande mycket flytningar bara vattnigare. Har även tagit gravtest (känsligaste varianterna) och de har varit negativa så inte är det därför iallafall. 

Blev gravid på första försöket sist och har inte barn sen tidigare så det känns ju lite snopet när ens första graviditetsupplevelse slutar i mf.

Som du säger det är bara fortsätta sexa på och se vad som händer! Håller tummarna!
  • soffipropp1987
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-07-06 21:52:24 följande:

På BIM-3 tror jag det va. Rosa på pappret och jag va redo för mens. Men icke!! :D

Glad för din skull! Är på bim-2 idag, inte rosa på pappret dock, utan ljusbruna flytningar. Men får vänta och se helt enkelt :)
  • JenniB

Ljusbrunt/beiget på pappret när jag torkade mig och negativt test... lyckades ändå inbilla mig en otroligt svag ljus skugga men sambon såg inget. Tror jag börjar bli knäpp.

Ska nu försöka vänta in mensen men är så otroligt ledsen. Mest för att jag inte vet vad min kropp håller på med alls...

• Månflicka

Dum som man är kunde jag inte låtabli att testa idag på ÄL+ 10 så negativt som det kan bli samtidigt är det ju för tidigt även om det var ?testa tidigt test? men plussade jätte svagt på BIM förra graviditeten så hoppet lever ändå.

• soffipropp1987

Mens idag... Två dagar för tidigt, ändå hande jag en känsla i kroppen denna gången. Får hoppa vidare till nästa tråd helt enkelt. Typiskt också att jag har ÄL när vi är bortresta nästa vecka och bor i stuga utan tillhörande toalett och med barn i samma rum. :(

• Ereya
    JenniB skrev 2018-07-07 06:56:25 följande:

Ljusbrunt/beiget på pappret när jag torkade mig och negativt test... lyckades ändå inbilla mig en otroligt svag ljus skugga men sambon såg inget. Tror jag börjar bli knäpp.

Ska nu försöka vänta in mensen men är så otroligt ledsen. Mest för att jag inte vet vad min kropp håller på med alls...

Du hade också BIM idag väl? Hoppet lever så länge syndafloden håller sig borta. Ge inte upp <3
    Månflicka skrev 2018-07-07 08:25:50 följande:

Dum som man är kunde jag inte låtabli att testa idag på ÄL+ 10 så negativt som det kan bli samtidigt är det ju för tidigt även om det var ?testa tidigt test? men plussade jätte svagt på BIM förra graviditeten så hoppet lever ändå.

Av egen erfarenhet så är äl +10 för tidigt att testa oavsett. Håll ut ett par dagar och testa på äl+14,då kan det ha hänt grejer.
Svar på tråden BIM juli 2018