BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Som jag skrev till Ereya:
Jag brukar alltid plussa på BIM-5 så jag gav upp efter ett negativt test på BIM och BIM+1. Men plussade ju idag på BIM+2!!! :)
Jag gråter!!!!!
Sjätte försöket!!!
På BIM+2!!!
Imorgon har vi bestämt att vi ska testa! Jag är så sjukt nervös just nu att jag förmodligen inte kommer kunna sova inatt... samtidigt som man redan börjat hoppas alldeles för mycket känns det som. Är på cykeldag 33 idag, mensen har inte kommit, jag har en del olika symptom men vad gör jag när både min och sambos magkänsla har fel och det blir minus? Nä nu går jag och lägger mig så tiden går snabbare.
Håller tummarna för er andra!
Men du AllaGodaTingÄrTre läste dina inlägg, visst hade du bruna flytningar några dagar innan bim? Håller fortfarande hoppet uppe :)
På BIM-3 tror jag det va. Rosa på pappret och jag va redo för mens. Men icke!! :D
Ljusbrunt/beiget på pappret när jag torkade mig och negativt test... lyckades ändå inbilla mig en otroligt svag ljus skugga men sambon såg inget. Tror jag börjar bli knäpp.
Ska nu försöka vänta in mensen men är så otroligt ledsen. Mest för att jag inte vet vad min kropp håller på med alls...
Dum som man är kunde jag inte låtabli att testa idag på ÄL+ 10 så negativt som det kan bli samtidigt är det ju för tidigt även om det var ?testa tidigt test? men plussade jätte svagt på BIM förra graviditeten så hoppet lever ändå.
Mens idag... Två dagar för tidigt, ändå hande jag en känsla i kroppen denna gången. Får hoppa vidare till nästa tråd helt enkelt. Typiskt också att jag har ÄL när vi är bortresta nästa vecka och bor i stuga utan tillhörande toalett och med barn i samma rum. :(
Ljusbrunt/beiget på pappret när jag torkade mig och negativt test... lyckades ändå inbilla mig en otroligt svag ljus skugga men sambon såg inget. Tror jag börjar bli knäpp.
Ska nu försöka vänta in mensen men är så otroligt ledsen. Mest för att jag inte vet vad min kropp håller på med alls...
Dum som man är kunde jag inte låtabli att testa idag på ÄL+ 10 så negativt som det kan bli samtidigt är det ju för tidigt även om det var ?testa tidigt test? men plussade jätte svagt på BIM förra graviditeten så hoppet lever ändå.