• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • MaalinJ

(ursäkta för ett kanske lite äckligt inlägg)

Känns inte som att allting står rätt till här. Fick mens efter 26 dagar. Har precis nollställ livmodern så vi är glada över att cyklen gick ner så mycket. Men jag har knappt fått någon mens. Har pågått nu i ca 2 dagar och det va vid ett tillfälle det kom en liten mängd rött blod. Sen har det bara kommit typ brunt (ganska lite) precis som före å efter mens. Har kommit en del klumpar. Men det mesta har avtagit nu. Har haft missfall tidigar och då va det något likande men fick göra en medicinsk abort pga att allt inte hade kommit ut. Är lite orolig nu

Har så klart inte grav test kvar hemma. Får åka upp å köpa på apoteket så vi iaf kan utesluta en graviditet.

• Anonym (Längtan efter syskon)
    MaalinJ skrev 2018-07-07 13:11:14 följande:

(ursäkta för ett kanske lite äckligt inlägg)

Känns inte som att allting står rätt till här. Fick mens efter 26 dagar. Har precis nollställ livmodern så vi är glada över att cyklen gick ner så mycket. Men jag har knappt fått någon mens. Har pågått nu i ca 2 dagar och det va vid ett tillfälle det kom en liten mängd rött blod. Sen har det bara kommit typ brunt (ganska lite) precis som före å efter mens. Har kommit en del klumpar. Men det mesta har avtagit nu. Har haft missfall tidigar och då va det något likande men fick göra en medicinsk abort pga att allt inte hade kommit ut. Är lite orolig nu

Har så klart inte grav test kvar hemma. Får åka upp å köpa på apoteket så vi iaf kan utesluta en graviditet.

Så hade jag förut. Mitt pågick typ 5 dagar, ingen ining om varför, mina grav tester sa negstivt. Typ lika lång tid efter fick jag nästa mens som var mer mens men ändå inte som det brukar. Jag fick så mycket falska förhoppningar då :(
  • Thorax
    Anonym (Yy) skrev 2018-07-07 10:30:31 följande:

Tjejer på BIM -2 så fivk jag veta det här !!

Hoppas på att ni får oxo plus på eran!!!

Stort grattis!
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Thorax
    emmaaaaaaa skrev 2018-07-07 13:02:04 följande:

BIM+2... ingen mens, dock ytterst liten brun flytning igår.. kom inget mer.

Testade på BIM-3 då var det neg.

Hmmm.. den kommer väl snart då

Lättare att gå efter ÄL då bim kan variera så mycket. ÄL +14 tex plussar de flesta på. Inte alla dock, vissa så sent som +20

De som har kort lutenfas som 10dagar så försöker de med tidigt test, då är de bara ÄL+6 och då har knappt ägget fäst än.
  • Ereya

BIM+1 idag, ingen mens. Jag vet precis när jag hade ägglossning så den blev inte förskjuten. Iiiih. Om jag inte får mens i helgen så får jag nog testa mig senare nästa vecka :)

• Thorax
    Ereya skrev 2018-07-07 18:18:40 följande:

BIM+1 idag, ingen mens. Jag vet precis när jag hade ägglossning så den blev inte förskjuten. Iiiih. Om jag inte får mens i helgen så får jag nog testa mig senare nästa vecka :)

Hur kan du ens hålla dig så länge kvinna :D
  • Ereya
    Thorax skrev 2018-07-07 18:26:00 följande:

Hur kan du ens hålla dig så länge kvinna :D

. Ingen aning HAHA! Har ett testa tidigt test här hemma och tre med vanlig känslighet, kanske får dra en kiss imorgon bitti. Min mens brukar ju inte vara sen, speciellt inte när jag vet exakt när jag hade ägglossning (pga rosenrot haha). Ååååh!! Har du äggat än?!
  • Anonym (Försök 3)
    Ereya skrev 2018-07-07 18:51:57 följande:

. Ingen aning HAHA! Har ett testa tidigt test här hemma och tre med vanlig känslighet, kanske får dra en kiss imorgon bitti. Min mens brukar ju inte vara sen, speciellt inte när jag vet exakt när jag hade ägglossning (pga rosenrot haha). Ååååh!! Har du äggat än?!

Jag kommer inte kunna hålla mig så länge från att veta vad ditt test säger så du får allt testa imorgon ????????

Själv är jag på ål +8 och känner drag därnere i magen. Dör av nyfikenhet och 19 dagar kvar till BIM ungefär haha
  • Ereya
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-07 20:11:44 följande:

Jag kommer inte kunna hålla mig så länge från att veta vad ditt test säger så du får allt testa imorgon ????????

Själv är jag på ål +8 och känner drag därnere i magen. Dör av nyfikenhet och 19 dagar kvar till BIM ungefär haha

Denna längtan och väntan!!! Lova att du säger till vad det blir. Två veckor går fort. Ehehe... Not. Tur det är sommar och vackert väder, då gör det inget om det går långsamt.

Jaha ja men då får jag väl testa imorgon då hahaha. Kan ju inte göra dig besviken! *skratt-till-tårar-emoij*
  • Anonym (Försök 3)
    Ereya skrev 2018-07-07 20:24:22 följande:

Denna längtan och väntan!!! Lova att du säger till vad det blir. Två veckor går fort. Ehehe... Not. Tur det är sommar och vackert väder, då gör det inget om det går långsamt.

Jaha ja men då får jag väl testa imorgon då hahaha. Kan ju inte göra dig besviken! *skratt-till-tårar-emoij*

Nä gör mig inte besviken, kan jag inte själv testa måste andra göra det haha!

Jag lovar och säga vad det blir :)

Vi håller på att sortera ut grejer ur huset för jag är nybliven sambo, så det passar väl bra inför ett plus tycker jag. Hoppas kroppen håller med haha!
Svar på tråden BIM juli 2018