• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Månflicka
    Ereya skrev 2018-07-07 08:34:44 följande:

Du hade också BIM idag väl? Hoppet lever så länge syndafloden håller sig borta. Ge inte upp <3Av egen erfarenhet så är äl +10 för tidigt att testa oavsett. Håll ut ett par dagar och testa på äl+14,då kan det ha hänt grejer.

Ja hoppat lever ändå, mina bröst började ömma 5 dagar tidigare än de brukar innan mens... tror jag ska låta bli att testa mer nu... pms?en borde sätta igång snart om mensen är på ingång och två dagar innan mens (10/7) brukar jag få en liten blödning så bättre och vänta in det tecknen och spara pengar på test.

Om alla tecken är fel denna gång ska jag verkligen sluta leta symptom nästa månad, tror tankens makt är stor när det kommer till hormoner och bebislängtan.

Är just nu med min syster och hennes 3 veckors bebis det sätter nog igång kroppen bara det haha!
  • Anonym (Anna82)

Jahopp mensen kom prick på dagen... med morgonpisset.

Nya tag nästa gång bara!:)

Gubben har ju semestern nu :-P

Lycka till ni andra!

• Månflicka
    soffipropp1987 skrev 2018-07-07 08:33:48 följande:

Mens idag... Två dagar för tidigt, ändå hande jag en känsla i kroppen denna gången. Får hoppa vidare till nästa tråd helt enkelt. Typiskt också att jag har ÄL när vi är bortresta nästa vecka och bor i stuga utan tillhörande toalett och med barn i samma rum. :(

Tråkigt:( tar det inte denna gång ska jag verkligen ignorera alla eventuella symptom förutom utebliven mens, man vill så mycket så tror man sätter igång alla hormoner i kroppen.

Ägglossningen kommer inte lite tidigare den här gången då så ni kan ha tur att försöka några dagar innan så kanske nån simmare vill överleva fram till ägglossning?

Men förstår att det känns lite stressande, man vill inte missa något tillfälle.
  • Månflicka
    KateTal skrev 2018-07-07 09:24:17 följande:

Är detta positivt ? Snälla hjälp mig ????????????????

Ser onekligen lovande ut:) vilken dag är du på? testa om 2 dagar igen:)
  • soffipropp1987
    Månflicka skrev 2018-07-07 09:27:25 följande:

Tråkigt:( tar det inte denna gång ska jag verkligen ignorera alla eventuella symptom förutom utebliven mens, man vill så mycket så tror man sätter igång alla hormoner i kroppen.

Ägglossningen kommer inte lite tidigare den här gången då så ni kan ha tur att försöka några dagar innan så kanske nån simmare vill överleva fram till ägglossning?

Men förstår att det känns lite stressande, man vill inte missa något tillfälle.

Ja man blir ju bara så besviken :(

Vi är borta sön-ons och har enligt flo appen ägglossning på tisdagen. Enligt p-tracker är ägglossningen på torsdagen istället. Så vi får väl mysa lör kväll och på onsdagen när vi kommer hem. Får köra utan äl stickor då också eftersom det känns lite overkill att göra det på camping.
  • JenniB
    Ereya skrev 2018-07-07 08:34:44 följande:

Du hade också BIM idag väl? Hoppet lever så länge syndafloden håller sig borta. Ge inte upp <3Av egen erfarenhet så är äl +10 för tidigt att testa oavsett. Håll ut ett par dagar och testa på äl+14,då kan det ha hänt grejer.

Jag visste inte helt hundra ännu för att jag inte haft mens mer än en gång efter att jag slutat med mina ppiller. Men jag tänkte att den 6/7 måste mensen ha kommit liksom. Det kom blod nu med så mensen är officiellt igång :( så himla besviken och ledsen men det får bli nya tag nästa gång helt enkelt!
  • KateTal
    Månflicka skrev 2018-07-07 09:29:16 följande:

Ser onekligen lovande ut:) vilken dag är du på? testa om 2 dagar igen:)

Bim -3
  • Anonym (Yy)

Tjejer på BIM -2 så fivk jag veta det här !!

Hoppas på att ni får oxo plus på eran!!!

• emmaaaaaaa

BIM+2... ingen mens, dock ytterst liten brun flytning igår.. kom inget mer.

Testade på BIM-3 då var det neg.

Hmmm.. den kommer väl snart då

Svar på tråden BIM juli 2018