BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Du hade också BIM idag väl? Hoppet lever så länge syndafloden håller sig borta. Ge inte upp <3Av egen erfarenhet så är äl +10 för tidigt att testa oavsett. Håll ut ett par dagar och testa på äl+14,då kan det ha hänt grejer.
Jahopp mensen kom prick på dagen... med morgonpisset.
Nya tag nästa gång bara!:)
Gubben har ju semestern nu :-P
Lycka till ni andra!
Är detta positivt ? Snälla hjälp mig ????????????????

Mens idag... Två dagar för tidigt, ändå hande jag en känsla i kroppen denna gången. Får hoppa vidare till nästa tråd helt enkelt. Typiskt också att jag har ÄL när vi är bortresta nästa vecka och bor i stuga utan tillhörande toalett och med barn i samma rum. :(
Är detta positivt ? Snälla hjälp mig ????????????????
Tråkigt:( tar det inte denna gång ska jag verkligen ignorera alla eventuella symptom förutom utebliven mens, man vill så mycket så tror man sätter igång alla hormoner i kroppen.
Ägglossningen kommer inte lite tidigare den här gången då så ni kan ha tur att försöka några dagar innan så kanske nån simmare vill överleva fram till ägglossning?
Men förstår att det känns lite stressande, man vill inte missa något tillfälle.
Du hade också BIM idag väl? Hoppet lever så länge syndafloden håller sig borta. Ge inte upp <3Av egen erfarenhet så är äl +10 för tidigt att testa oavsett. Håll ut ett par dagar och testa på äl+14,då kan det ha hänt grejer.
Ser onekligen lovande ut:) vilken dag är du på? testa om 2 dagar igen:)
Tjejer på BIM -2 så fivk jag veta det här !!

Hoppas på att ni får oxo plus på eran!!!
BIM+2... ingen mens, dock ytterst liten brun flytning igår.. kom inget mer.
Testade på BIM-3 då var det neg.
Hmmm.. den kommer väl snart då