• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Thorax
    Ereya skrev 2018-07-07 18:51:57 följande:

. Ingen aning HAHA! Har ett testa tidigt test här hemma och tre med vanlig känslighet, kanske får dra en kiss imorgon bitti. Min mens brukar ju inte vara sen, speciellt inte när jag vet exakt när jag hade ägglossning (pga rosenrot haha). Ååååh!! Har du äggat än?!

Haha ja det måste du faktiskt ta och göra, detta är ju nästan olagligt :D

Missade testa några dagar men jag satsar på att ÄL kom på dag 15 som den gjorde de förra två månaderna så borde vara i så fall på Äl+5 med lite tur
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Ereya
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-07 20:28:02 följande:

Nä gör mig inte besviken, kan jag inte själv testa måste andra göra det haha!

Jag lovar och säga vad det blir :)

Vi håller på att sortera ut grejer ur huset för jag är nybliven sambo, så det passar väl bra inför ett plus tycker jag. Hoppas kroppen håller med haha!

Haha!!! Då är det ju givet.

Åh så mysigt, vilken härlig känsla. Grattis till samboskapet <3
  • Ereya
    Thorax skrev 2018-07-07 20:59:02 följande:

Haha ja det måste du faktiskt ta och göra, detta är ju nästan olagligt :D

Missade testa några dagar men jag satsar på att ÄL kom på dag 15 som den gjorde de förra två månaderna så borde vara i så fall på Äl+5 med lite tur

Wohooo, då ruvar du ordentligt nu. :) När är bim?
  • Anonym (Oplanerat)

Är på ÄL+10, BIM 11/7.

Vi försöker egentligen inte, men varit ?oskyddade? senaste året (kondom ibland när vi vet att det är ähglossning på gång). Nu senast struntade vi helt i skydd, och jag inbillar mig att möjliga symptom. Vill bara slänga mig över ett test - men redan imorgon känns väl lite väl tidigt?

Vi försöker som sagt inte aktivt, men en överraskning skulle vara extremt välkommen.

• Nowoli

Hej på er.

Jag hoppas in här, har bim den 12e och det är vårt första försök. Har två barn sen innan som är 2,5 och 4,5.

Har väldigt ömma bröst och liknande mensvärk till och från, men det brukar jag även ha innan mens.. så det är svårt att säga om det är symptom eller bara som vanligt :)

• S0mmarb3bisen

Har precis börjat få stegring på älstickorna så äl blir nog på måndag el. Tisdag, blir aningen framflyttat då jag hade beräknat äl till igår. Bara att sexas lite extra nu då ????

• S0mmarb3bisen
    S0mmarb3bisen skrev 2018-07-08 00:38:42 följande:

Har precis börjat få stegring på älstickorna så äl blir nog på måndag el. Tisdag, blir aningen framflyttat då jag hade beräknat äl till igår. Bara att sexas lite extra nu då ????

Skulle bli en smiley :P
  • babytjejen

Kroppen har varit konstig sedan äl...tidigt positivt ältest o sen tempökning...tycker att mina bröst blivit större men är nog min babytokiga hjärna som strular till det. Förra månaden tyckte jag mig oxå känna massor men mensen kommer så är säker på att den kommer denna gång med.

Vet dock inte om äl är tisdag el fredag.. så kommer ligga i limbo nästa vecka...även om mensen inte kommer på tisdag så kan det innebära att äl är sent så kommer egentligen inte veta förren nästa helg.

Trodde det skulle bli en avslappnad semester iår med växande mage o att vi äntligen fick börja köpa babygrejer. Istället blir det babystress o mens som börjar semestern...

• Jagerika

Hej, hoppar in här också! 7:e försöket med första barnet, troligen tidigt missfall förra månaden

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu

2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87

3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora

3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn

4 juli - Periksson90

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli, Anna82

8 juli - LLW

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida, babytjejen?

12 juli- Månflicka, niiskuneiti

13 juli- babytjejen?

14 juli - Nicciz, Ejjami

15 Juli - Mist

16 Juli - Esofe

18 Juli - lyckligast80

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)

20 juli - Thorax, Försök 3

21 juli - S0mmarb3bisen , Jagerika

22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3, Hoppfanten

22 Juli - Incognita, Försök 1

28 juli - Syskon, zion

29 juli - johannastroberg

31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda

PLUS

6/7 AllaGodaTingÄrTre BIM+2

• Thorax
    Ereya skrev 2018-07-07 21:41:34 följande:

Wohooo, då ruvar du ordentligt nu. :) När är bim?

Den 20e så en evighet :(

Vill du byta? :D
    Behind every legend, lies an impossible dream
Svar på tråden BIM juli 2018