• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • AllaGodaTingÄrTre
    Glädje5 skrev 2018-07-05 04:31:46 följande:

Godmorgon godmorgon vet ni vad wiiiiii.....

Jag är gravid Vi är gravida <3 <3

HERREGUD

BIM + 3 idag

Tidigt CB

Wow

Grattis!!!!!! :)
  • AllaGodaTingÄrTre

Oj min mobil hängde sig lite haha Sorry!

Här är jag på BIM+1, tog blankt gravtest och har noll menskänsla. Det pyttelilla rosa på pappret för två dagar sen blev inget mer.

Egentligen vill jag hoppas på att den sjätte gången tog sig... men eftersom jag alltid plussat på ÄL+12 och nu är på ÄL+16 känns det kört ändå. Dessutom efter BIM.

Men täääänk om min kropp bara har ändrat sig?

Snäääälla låt mensen fortsätta utebli!!

• Thorax
    Månflicka skrev 2018-07-05 18:44:18 följande:

Hoppas! Det blir bara ömmare och ömmare i brösten och konstant styva bröstvårtor vilket börjar bli ruskigt obekvämt, men samtidigt hade jag lovat mig själv att ignorera alla symptom denna månad... det sket sig ju grundligt nu haha!

Minns att jag var kissnödig heeela tiden vid förra graviditeten och något sådant har jag inte känt än så vet inte vad jag ska tro. Samtidigt är det lönlöst att spekulera men man kan ju inte tänka på annat.

Det är ju ett bra sätt att förlänga sommaren på om inte annat, tiden står ju stilla när man försöker på smått XD

Jag har aldrig upplevt den där konstanta kissnödigheten konstigt nog, men är rätt glad förde haha

Haha bra sätt att se det positivt. Men det är sant som du säger. Sommaren blir verkligen lång nu :D
  • Anonym (Anna82)
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-07-05 19:56:21 följande:

Oj min mobil hängde sig lite haha Sorry!

Här är jag på BIM+1, tog blankt gravtest och har noll menskänsla. Det pyttelilla rosa på pappret för två dagar sen blev inget mer.

Egentligen vill jag hoppas på att den sjätte gången tog sig... men eftersom jag alltid plussat på ÄL+12 och nu är på ÄL+16 känns det kört ändå. Dessutom efter BIM.

Men täääänk om min kropp bara har ändrat sig?

Snäääälla låt mensen fortsätta utebli!!

Samma här, mensen får gärna hålla sig borta!

Har BIM på lördag 7//7, men under dagen har det kommit rosa ?spottings?. Dock inte men än så än sålänge.. Brukar dra igång ordentligt samma dag/kväll eller dagen efter om detta är mens -.- Har låtit bli att köpa test tills BIM dagen kommer:)
  • Anonym (Anna82)

Dock inte mer, skulle det stå:P inte men.

• eman303

Och där kom mensen :( blir så ledsen.. hur går det för er andra?

Får tänkta positivt, bättre lycka nästa gång!

• Frökenglad

Hoppar in här! :)

BIM 10/7. Förra månaden var jag skenis så det bara skrek om det. Var tvär säker på att jag var gravid, hade typ alla symtom man kan?!

Denna månad är det helt tvärtom - så var det med sonen också! Hade inga symtom alls när jag väl var gravid :)

Så vi får se då :)

• Anonym (Försök 3)

Idag är jag på ÄL +6 och BIM -15 och det är helt lugnt i kroppen. Både ÄL +4 och 5 hade jag molvärk och tryck mot blåsan. Idag ingenting. BIM är så långt borta så det säger varken det ena eller andra :)

Grattis till er som har plussat idag :)

• AllaGodaTingÄrTre
    eman303 skrev 2018-07-05 21:47:02 följande:

Och där kom mensen :( blir så ledsen.. hur går det för er andra?

Får tänkta positivt, bättre lycka nästa gång!

Usch det är så trist! Hur än mycket jag intalar mig att inte hoppas blir jag såååå besviken.

Är på BIM+1 och testade negativt imorse :(
  • MaalinJ
    JenniB skrev 2018-07-05 14:26:57 följande:

Så förvirrande ju :( Hoppas du får ett ordentligt svar av kroppen snart!

Mensen körde igång rejält nu inatt. Riktig mensvärk som stråkar ut i ryggen. MEN cyklen hamnade nu på 27 dagar så den har kortast ner rejält vilket vi är glada för :) får hoppas att kanske äl rättar till sig under den här cyklen.
Svar på tråden BIM juli 2018