BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Godmorgon godmorgon vet ni vad wiiiiii.....
Jag är gravid Vi är gravida <3 <3
HERREGUD
BIM + 3 idag
Tidigt CB
Wow
Oj min mobil hängde sig lite haha Sorry!
Här är jag på BIM+1, tog blankt gravtest och har noll menskänsla. Det pyttelilla rosa på pappret för två dagar sen blev inget mer.
Egentligen vill jag hoppas på att den sjätte gången tog sig... men eftersom jag alltid plussat på ÄL+12 och nu är på ÄL+16 känns det kört ändå. Dessutom efter BIM.
Men täääänk om min kropp bara har ändrat sig?
Snäääälla låt mensen fortsätta utebli!!
Hoppas! Det blir bara ömmare och ömmare i brösten och konstant styva bröstvårtor vilket börjar bli ruskigt obekvämt, men samtidigt hade jag lovat mig själv att ignorera alla symptom denna månad... det sket sig ju grundligt nu haha!
Minns att jag var kissnödig heeela tiden vid förra graviditeten och något sådant har jag inte känt än så vet inte vad jag ska tro. Samtidigt är det lönlöst att spekulera men man kan ju inte tänka på annat.
Det är ju ett bra sätt att förlänga sommaren på om inte annat, tiden står ju stilla när man försöker på smått XD
Oj min mobil hängde sig lite haha Sorry!
Här är jag på BIM+1, tog blankt gravtest och har noll menskänsla. Det pyttelilla rosa på pappret för två dagar sen blev inget mer.
Egentligen vill jag hoppas på att den sjätte gången tog sig... men eftersom jag alltid plussat på ÄL+12 och nu är på ÄL+16 känns det kört ändå. Dessutom efter BIM.
Men täääänk om min kropp bara har ändrat sig?
Snäääälla låt mensen fortsätta utebli!!
Dock inte mer, skulle det stå:P inte men.
Och där kom mensen :( blir så ledsen.. hur går det för er andra?
Får tänkta positivt, bättre lycka nästa gång!
Hoppar in här! :)
BIM 10/7. Förra månaden var jag skenis så det bara skrek om det. Var tvär säker på att jag var gravid, hade typ alla symtom man kan?!
Denna månad är det helt tvärtom - så var det med sonen också! Hade inga symtom alls när jag väl var gravid :)
Så vi får se då :)
Idag är jag på ÄL +6 och BIM -15 och det är helt lugnt i kroppen. Både ÄL +4 och 5 hade jag molvärk och tryck mot blåsan. Idag ingenting. BIM är så långt borta så det säger varken det ena eller andra :)
Grattis till er som har plussat idag :)
Och där kom mensen :( blir så ledsen.. hur går det för er andra?
Får tänkta positivt, bättre lycka nästa gång!
Så förvirrande ju :( Hoppas du får ett ordentligt svar av kroppen snart!