• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • LLW

Fick negativt på BIM -3 som även var ÄL + 8. Efter första besvikelsen kommer googlandet såklart. Jag har ju bara 11 dagars lutealfas, så kanske plussar jag senare än någon med normala 14 dagar? Suck. Inga menssymptom än, nu på BIM - 2. Bara uppsvällda och rätt ömma bröst. Men det kommer väl, det gör det ju alltid. Ett försök kvar innan ivf drar igång..

• Thorax
    LLW skrev 2018-07-06 11:34:43 följande:

Fick negativt på BIM -3 som även var ÄL + 8. Efter första besvikelsen kommer googlandet såklart. Jag har ju bara 11 dagars lutealfas, så kanske plussar jag senare än någon med normala 14 dagar? Suck. Inga menssymptom än, nu på BIM - 2. Bara uppsvällda och rätt ömma bröst. Men det kommer väl, det gör det ju alltid. Ett försök kvar innan ivf drar igång..

+8 plussar ju bara extremt väldigt få så än finns ju chansen. Hoppas verkligen ni slipper ivf och får naturligt. Följde en kompis som gjorde det och man led verkligen med henne.
  • Anonym (Anna82)
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-07-06 07:13:45 följande:

Jag gråter!!!!!

Sjätte försöket!!!

På BIM+2!!!

Grattis!!
  • Anonym (Anna82)

Som sagt har jag BIM imorgon. Igår började dagen med LJUST brun/rosa flytning, som övergick till ljusrosa flytningar/blödning(?). Försvann på kvällen :-O INGET idag än sålänge! Bara en liiiten fläck/prick av brunt (som knappt syntes), i morse.

Funderar på att köpa test idag ändå

Man har ju vart skengravid förut...

• MissBaglady

Själv har jag BIM imorgon. Tog ett test imorse som var rike haricot. Har två barn sedan innan och vill du skaffa en tredje. Blev ledsen över att testet var negativt men har ju inte haft några känningar tycker jag. Men detta var ju första försöket (har haft löttt att bli gravid med de andra barnen) så håller tummarna för nästa månad! Lycka till alla ni andra!

• Anonym (Syskon)

Jag gråter!!!!!

Sjätte försöket!!!

På BIM+2!!!

Stort grattis!! :)
  • emmaaaaaaa

Detta kommer låta lite knäppt..

Flo-appen sa att jag skulle ha mens igår, men ändrade sig för några dagar sen till idag.. det har inte kommit något än men så läste jag något om att man kunde känna på livmodertappen om man var gravid haha.. ja. Desperat som man är så känner jag efter och där var den ja. Men precis efter kommer det rosa blod på pappret när jag torkar mig och sen ingenting mer. Varför? Hjälpte jag till lite på traven? Eller var det inte mens?

• Hoppfanten

Hoppar in här jag med :) bim 22 juli första försöket på tredje barnet :)

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu

2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87

3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora

3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn

4 juli - Periksson90

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli, Anna82

8 juli - LLW

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida, babytjejen?

12 juli- Månflicka, niiskuneiti

13 juli- babytjejen?

14 juli - Nicciz, Ejjami

15 Juli - Mist

16 Juli - Esofe

18 Juli - lyckligast80

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)

20 juli - Thorax, Försök 3

21 juli - S0mmarb3bisen

22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3, Hoppfanten

22 Juli - Incognita, Försök 1

28 juli - Syskon, zion

29 juli - johannastroberg

31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda

PLUS

6/7 AllaGodaTingÄrTre BIM+2

• IBS

Någon som använder äl-test? Fick positivt idag också. 3de dagen i rad. Starkast idag och kom snabbast men både igår och i förrgår var testen positiva? Någon som varit med om liknande? Släpper inte ägget kanske, eller när släpper det isf?! Får fortsätta mysa någon dag till.

• IBS

Stort grattis :D

Jag gråter!!!!!

Sjätte försöket!!!

På BIM+2!!!

Svar på tråden BIM juli 2018