BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Har någon erfarenhet av rfsu graviditest, det orangea paketet? Vad säger er erfarenhet?
Har någon erfarenhet av rfsu graviditest, det orangea paketet? Vad säger er erfarenhet?
BIM -2 ömma bröst, risigt humör och vattniga vita flytningar.
Tog ett test -4 som visade negativt så hoppas inte på något. Hur mår ni?
Nu fick jag precis positivt på älstickan så kommer alltså ha ägglossning på cykeldag 23-24 av 31-32 dagar? Skumt. Så reser sambon utomlands imorgon.. :|
Haha då kan du behålla dina buskar :D
Jag fick 15-20 hallonplantor som jag satte som en häck mot uteplatsen. Det blev faktiskt jättemysigt. Kommer säkert ångra det när de sticker iväg med sina rotskott. Men det är ju ett senare problem :D
Ja fast oftast så planerar jag inte semestrarna efter mensen för den är inte så jobbig.
Haha försent att testa nu ;) :D
Ja det kommer gå fort om man bara håller sig sysselsatt. Då går jag på semester innan dig, jag går imorgon eftermiddag :)
Den brännande värken har jag aldrig haft. Jag har de sista två månaderna haft kraftig ÄL känning precis innan mensen har kommit. Alltså timmen innan har jag haft jätteont. Men sen släpper det när mensen kommer.
Just nu sticker det och hugger det bara lite till och från i livmoderområdet. Har ju gjort det en vecka eller så nu. Har inte haft det tidigare, men det är säkert bara en förkänning av att mensvärken ska komma snart.
Bara skänka skotten till mig ;)
Hallon kan man verkligen inte ha för mycket av ju. Såå gott.
Men nej vad fusk, och i detta väder också dessutom. Snacka om bra start på semestern. Glöm inte ta det lugnt nu och njuta av den ;)
Jag hoppas verkligen det är annat än den sura röda tanten du känner. Vilken bra start på semestern de kommer bli i så fall :)
Ses i Augusti-tråden, mensen kom igår...
Vaknade med illamående o konstig mensvärk liknande.
Kändes som mensen kommit men icke.
BIM -1 tog ett test. Ser jag i syne eller? !!!!

Va sjukt anade inget. Jag bara skakar nu. Va overkligt.
Andra försöket. Jag som ska iväg på weekend med sambon i helgen, vad passande.