BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Om du inte har BIM förrän i morgon eller lördag så kan det ju verkligen ha varit för tidigt för att det ska visa något. Lycka till! :)
Har också förstått det som att är det negativt efter BIM så är det kört. I alla fall för de allra flesta. Men visst är det jobbigt att den då inte bara kommer så att man kan sluta hoppas. För dig kan det nog ändå fortfarande bli ett plus :) om du bara är på BIM i dag. Hoppas!
Hej!! Jag har bim nästa helg, väntan är olidlig! Hihi. Detta blir vårt fjärde och sista barn. Jag är 33 år gammal så det kanske är försent tom ;) Den som lever får se!!
Hej,
Vad roligt att du också hittat hit, jag har också precis hoppat in i tråden (Efter att ha varit flitig läsare ett par månader.
Känner igen mig i din historia. Jag har också haft p-piller i ca 14 år tills jag slutade i Juli 2017.
Fortfarande ingen bebis i sikte, men o andra sidan har vi inte försökt särskilt aktivt förrän nu.
Håller tummarna för dig. Keep us updated. :)
Hur har det gått för dig Ejjami, testade du idag?
Jag är så nervös inför lördag!
Lämnar tråden. Mensen kom med besked när den väl kom. 5 dagar efter BIM. Känns verkligen jobbigt just nu.
Lycka till ni som är kvar!
Lämnar tråden. Mensen kom med besked när den väl kom. 5 dagar efter BIM. Känns verkligen jobbigt just nu.