nihka skrev 2018-06-26 11:07:36 följande:
Kanske för att se hur många procent som går bort på röster på partier som inte kommer ta sig in i riksdagen?
Du kan ju starta en egen omröstningstråd där du har med alla 38 alternativ eller bara småpartierna om vill få svar på andra frågor - om du inte anser att det blir för "hatiskt" förstås.
Man känner förbluffande ofta igen en SDare just på allt det här tugget om "hat". samtidigt som man ser hur kärleken verkligen flödar på SD-vänliga sajter
Hur många procent som "går bort" på SD är inte intressant då menar du, trots att det kommer bli avgörande för blockpolitiken? Din undersökning är totalt meningslös, men mening var ju heller inte vad du sökte.
Jag är inte "SDare". Gläds inte åt kommande valresultat, vilket man kan utläsa av mitt föregående inlägg (om inte fradgan skummar upp i ögonen). Däremot skyller jag sådana som du för dagens situation, inte dig som individ, du saknar inflytande, men alla som tidigare haft en maktposition och betett sig lika barnsligt som du gör med din lilla poll.