• Anonym (K.K)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Camarosmurfen

Jag som man håller inte alls med om att det är något konstigt att tillfredsställa sig själv om man är sugen och hon inte är det, händer rätt ofta, och det är ok för båda. Jag kollar någon trevlig porr och tömmer, hon kan somna utan att känna någon press eller dåligt samvete. 

Sen kommer inte jag så lätt heller, så om hon ska runka eller suga av mig är det inga 5-minuter det tar(runka till jag kommer har aldrig skett faktiskt, vi gör sällan den aktiviteten mer i formen av mysdra lite) 

• Jim84

Trodde ändå att de flesta skulle svara att det har hänt.

• Anonym (Qvinna)

Om jag brukat tömma? Jo.

"Öööööhhhh...är så kåt...snälla runka lite år mig"

• Mimmi P

Visst tömmer jag honom ibland. 
    Även om jag själv inte har lust till sex, så kan jag ändå ha lust att ge honom njutning.

Det tar ju bara några minuter, sedan stönar han högt och blir så nöjd och glad.Flört

• Cunnilina

Avsluta och tömma!?!? Har aldrig varit med om så osexiga ord! Jag används inte för att "tömma" i, sex har jag för att dela en upplevelse, inte som avfallshink. 

Har jag inte lust att ha sex så har jag inte, men han får gärna runka bredvid mig om han vill och behöver "tömma". 

• Mimmi P
    Cunnilina skrev 2023-07-06 01:39:00 följande:

Avsluta och tömma!?!? Har aldrig varit med om så osexiga ord! Jag används inte för att "tömma" i, sex har jag för att dela en upplevelse, inte som avfallshink. 

Har jag inte lust att ha sex så har jag inte, men han får gärna runka bredvid mig om han vill och behöver "tömma". 

Om nu ordvalet är så viktigt...

Hade det känts bättre om frågan var om du någon gång använder dina händer för att på ett enkelt sätt tillfredsställa din man?
  • Cunnilina
    Mimmi P skrev 2023-07-06 01:51:59 följande:

Hade det känts bättre om frågan var om du någon gång använder dina händer för att på ett enkelt sätt tillfredsställa din man?
    Det gör jag absolut, men inte för att tömma honom utan för att jag tycker att det är mysigt att ha sex med honom.
  • Anonym (Tvillingmorsan)

Nej, det har aldrig hänt att jag har runkat av honom bara för att få sova ifred. Vad är det för förhållande? Behöver jag sova så sover jag. Han skulle aldrig störa mig eller kräva något.

Däremot har vi sex och tillfredställer varandra för att vi vill och tycker det är viktigt. Men inte varje kväll och inte om vi är jättetrötta.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Samma)
    Mimmi P skrev 2023-07-06 01:51:59 följande:

Det ändrar inget. Det är "tömma honom så du kan sova ifred" som är problemet.
    Att svara ja på det betyder att sexet är något något som stör och jag hellre vill sova.  Inte om det kallas "snabb runk" eller "använder dina händer".  
    Frågan är märkligt ställd och berättar (enligt mig) mer om ts egen åsikt i frågan. 
    Ts är från 2018 för övrigt. 
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland