Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Visst tömmer jag honom ibland.
Även om jag själv inte har lust till sex, så kan jag ändå ha lust att ge honom njutning.
Det tar ju bara några minuter, sedan stönar han högt och blir så nöjd och glad.
Avsluta och tömma!?!? Har aldrig varit med om så osexiga ord! Jag används inte för att "tömma" i, sex har jag för att dela en upplevelse, inte som avfallshink.
Har jag inte lust att ha sex så har jag inte, men han får gärna runka bredvid mig om han vill och behöver "tömma".
Hahaha, tror nog min klimakteriekärring tömmer mig ibland.. När jag hade hår så var jag blond ..... så jag går väl på den också, hahahaha
Tömma? Suck, ja. Det ska tömmas mest hela tiden.
"Ööööö...är så kät..snälla hjälp till" hörde jag senast för någon dag sen.
Jag skulle inte vilja vara med en man som behandlar mig som en onanimaskin eller en slaskhink. Om jag är trött och behöver sova eller om jag är lite nere, så vill jag att han ska förstå och acceptera det. Sen tycker jag naturligtvis om att ge maximal njutning till den jag älskar - men inte för att få sova i fred utan för att jag mår bra av det och blir alldeles varm i hjärtat av det.
Vilken tragisk jävla tråd. Måtte våra döttrar växa upp till att bli något bättre.
Va då tömma? Tömma blåsan
Va då tömma? Tömma blåsan
Nope. Nu har jag ingen man, men om jag hade en man så hade jag velat dra ut på det. Dels för att det är sexigare, dels för att jag inte vill sova 🧐