• Anonym (K.K)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Anonym (Kanjana)
    Anonym (K.K) skrev 2018-07-01 05:25:01 följande:
    Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Min man märker när jag är trött och inte så pigg på sex. Då låter han mig sova. Men det tar han igen till nästa gångFlörtHjärta.
  • Anonym (Anonymt)

Verkligen inte. Min sömn är viktigare än hans behov av att få onani av någon annan.

Män som behöver tömma kottarna på opassliga tider är oftast fullt kapabla att göra detta på egen hand. 

• Anonym (Nfnf)

Helt stört, vilken tråd. 

• Anonym (Nfnf)
    Anonym (Anonymt) skrev 2024-01-12 22:36:11 följande:

Verkligen inte. Min sömn är viktigare än hans behov av att få onani av någon annan.

Män som behöver tömma kottarna på opassliga tider är oftast fullt kapabla att göra detta på egen hand. 

Precis och det får de allt göra om de är så dumma. Tjejer är inga jäkla slavar. 
  • Anonym (Anonymt)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-13 13:35:57 följande:
    Finns massor av den här typen användare som kapar trådar för att detaljerat beskriva sitt sexliv när det inte är relevant...
    Ja - incels med sina påhittade sexliv är kända för att kapa och förstöra trådar som denna.
  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (Qvinna) skrev 2024-01-05 20:22:54 följande:

Tömma? Suck, ja. Det ska tömmas mest hela tiden.
    "Ööööö...är så kät..snälla hjälp till" hörde jag senast för någon dag sen.

Usch 
  • Anonym (Qvinna)
    Anonym (Nfnf) skrev 2024-01-13 09:44:53 följande:
    Usch 
    ja tröttsamt ibland
  • Anonym (Qvinna)

Nu är det en himla gnäll igen och känner mig tvungen att runka honom för att få lugn och ro.

Suck.

• Anonym (Qvinna)

Ja, det är ett jävla tjat om att "tömma". Så trött.

• Anonym (Själv är bäste dräng)

Man runkar ju mycket skönare själv, så varför skulle man be sin kvinna om det?

Behöver jag "tömma" tar det 2 minuter max om jag gör det själv, att ha sex tar avsevärt längre tid (och runka av har aldrig funkar att någon annan gör) så det löser jag själv.

• Anonym (Wth)
    Anonym (Qvinna) skrev 2025-03-29 17:54:16 följande:

Ja, det är ett jävla tjat om att "tömma". Så trött.

Tråden är från 2018 och du började tjata i tråden 2023 och nu drar du upp det igen?
  • Anonym (Qvinna)
    Anonym (Wth) skrev 2025-03-31 10:26:39 följande:
    Tråden är från 2018 och du började tjata i tråden 2023 och nu drar du upp det igen?
    Ja, därför att det är ett himla tjat om att man ska hjälpa till med att "tömma".
    Typ "Öööööhhh...snälla vill du runka mig?"
  • Anonym (Men)
    Anonym (Qvinna) skrev 2025-03-31 12:38:25 följande:
    Ja, därför att det är ett himla tjat om att man ska hjälpa till med att "tömma".
    Vad ska vi göra åt det menar du? Du har valt honom och valt att behålla honom dessutom.
  • Anonym (Flpt)

Nu är jag förvisso man, men jag blir nyfiken på det här med "för att få sova" - brukar era män alltså hålla er vakna för att dom är så kåta?

Min fru har runkat av mig ett par gånger när hon har mens eller så, men aldrig har jag tjatat, helvete vad avtändande det skulle vara att bli avrunkad för att man har tjatat sig till det, det lär ju INTE direkt bli någon inlevelse eller god upplevelse från kvinnans håll och därmed helt värdelöst och det hade varit bättre att fixa det själv

• Dimisi
    Anonym (Qvinna) skrev 2025-03-31 12:38:25 följande:
    I yngre tonåren hände det några enstaka gånger att jag ställde upp på sex innan killen hade jobbat upp min lust. Jag gick på övertalningslögnen att det kunde vara smärtsamt och farligt ifall killar inte får spruta. 

Men vuxna, normala män pratar inte så.
  • Anonym (Anonym123)

Det har hänt flera ggr att jag har sex för husfriden så slipper det bli ett jävla tjafs

• Anonym (Fatima)

Ja det är standard, vet ju hur lugnt han sover efter jag sugit och svalt. 
    Tycker om göra mannen nöjd + vi båda sover gott när  han inte behöver tvivla om jag är en bra fru.

Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland