• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Anonym (Samma)
    felicityporter skrev 2018-08-13 15:53:47 följande:
    Nu var det inte jag som skrev inlägget, men jag förstår inte varför man skulle vilja prova att ligga med fler än en person man verkligen älskar? Jag önskar av hela mitt hjärta att jag väntat med sex tills jag träffade mitt livs kärlek och jag blir faktiskt äcklad när jag tänker på att min sambo "knullat allt på två ben" innan vi träffades (ett äkta citat från honom). Det gör att det inte känns lika speciellt och jag tycker att sex ska vara förknippat med sann kärlek - annars ger det ingen njutning.

Men det är förstås bara hur jag känner, många tänker ju annorlunda.
    Det är ju inget som jag förespråkar. Jag stöder tanken att man ska vänta på den rätta, även om jag inte lyckades själv. Jag bara syftar på att många tycker att man absolut måste testa på att ha sex med olika partners för att lära sig och få erfarenhet, annars kommer något att fattas liksom.

Det är ganska starkt att säga att man äcklas. Kanske du borde jobba med den saken, så att det inte blockerar din njutning. Vi har pratat igenom våra tidigare erfarenheter och är väl medvetna om att vi båda har haft fasta partners och tillfälliga förbindelser, och att vi har upplevt både höjdpunkter och besvikelser med andra. Det skulle ha varit fint om vi hade varit unika för varandra, men nu blev det inte så.
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Sexmoral) skrev 2018-08-13 18:44:06 följande:
    Det där känns som ett väldigt föråldrat resonemang.

Kan du inte se nöjet i att uppleva nåt annat? Sexet blir olika med olika människor, men gillar olika, vissa får fram vissa sidor hos dig själv etc. Och inte minst, men kan vara attraherad av fler än en person! Sex med den man älskar är ju fint såklart, men att njuta av sex kan man verkligen göra enormt med nån man inte älskar också! Det känns som nån slags romantiserad bild av sex som mest handlar om gammal sexmoral när man hävdar att man inte kan njuta om inte kärlek är inblandat.
    Det är klart att denna syn hade en starkare ställning förr, när den förhärskande inställningen var att man skulle vänta till äktenskapet. Men för den skull behöver det ju inte vara så att den som vill vara återhållsam har "fel" och den som hämningslöst ligger med många har "rätt". 

Visst har jag njutit stort med tillfälliga partners, men den goda känslan försvann snabbt när de drog iväg och lämnade mig ensam med min längtan efter gemenskap och en känsla av att bara ha blivit utnyttjad.
  • Anonym (Sexmoral)
    Anonym (Samma) skrev 2018-08-14 07:09:50 följande:

Det är klart att denna syn hade en starkare ställning förr, när den förhärskande inställningen var att man skulle vänta till äktenskapet. Men för den skull behöver det ju inte vara så att den som vill vara återhållsam har "fel" och den som hämningslöst ligger med många har "rätt". 

Visst har jag njutit stort med tillfälliga partners, men den goda känslan försvann snabbt när de drog iväg och lämnade mig ensam med min längtan efter gemenskap och en känsla av att bara ha blivit utnyttjad.

Nej men det är ganska dömande att skriva att man äcklas av sex utan känslor. Konstigt att man inte är kåt ändå liksom, som är helt naturligt. Är kåt typ varje dag och singel, hur fan skulle man göra då liksom. Har haft lika bra sex med den jag älskar och nån som jag inte ens känner. Min kropp är inget som ska sparas till en viss person, den har jag för att njuta själv och skulle spy av tanken att den skulle sparas till en man som typ äger mig då??

Klart vissa killar är grisar, men bra killar får en att känna sig värdefull ändå. Egentligen sjukt att se det så,.det är min kropp och min njutning, och jag är inte mindre värd eller "dålig" efter ett dåligt knull. I värsta fall var det inte skönt bara. Inte mer komplicerat än så.
  • Anonym (Kvinna 32)

Jag har legat med tre killar och en tjej

• Anonym (Min siffra)

Jag har haft en ambition att komma över 1000 personer, och det har jag gjort nu Glad.
    Det har varit lite svårräknat helt exakt, men med flertalet stora uppstyrda gangbangs, med många inblandade har jag äntligen kommit över denna siffra som varit som en milstolpe för mig Drömmer

Varför undrar man säkert, bara för att jag vill veta att jag har legat med över tusen personer och det har inte många som gjort.
    Sex är ett stort intresse för mig, det har det alltid varit. Det gäller allt från att utforska, tänja gränser, livsstil och kläder, 
    Resan har varit enormt rolig att göra, tex. att få kliva in på en klubb som dragit ihop ca 200 killar som enbart ska ligga med mig, att få var så i centrum, ja känslan är obeskrivligt härlig.

Jag tycker fler ska utforska sin sexualitet och att sex kan vara sååå mycket mera än bara mellan 2 personer ngn gång i veckan.
    Sedan alla leksaker, alla situationer, platser och olika personers olika fantasier.

Om folk skulle vågade släppa de inbyggda "spärrarna" och flytta gränsen som samhället bankat in som "normalt" så tror jag fler skulle ha ett lyckligt sexliv och mer spännande.

Nu förespråkar jag inte att alla ska leva som mig och utforska i den graden, men för in i sexualundervisningen att det är även normalt att flera personer kan vara involverade i en sexakt, och lär ut hur man går tillväga, det skulle vara en enorm isbrytare om det skedde.

• Anonym (40+)
    felicityporter skrev 2018-08-13 15:53:47 följande:

Nu var det inte jag som skrev inlägget, men jag förstår inte varför man skulle vilja prova att ligga med fler än en person man verkligen älskar? Jag önskar av hela mitt hjärta att jag väntat med sex tills jag träffade mitt livs kärlek och jag blir faktiskt äcklad när jag tänker på att min sambo "knullat allt på två ben" innan vi träffades (ett äkta citat från honom). Det gör att det inte känns lika speciellt och jag tycker att sex ska vara förknippat med sann kärlek - annars ger det ingen njutning.

Men det är förstås bara hur jag känner, många tänker ju annorlunda.

Jag är kvinna, Är 40+ och har legat med ca 35 pers, min sambo är i samma ålder och har nog legat med ca 45. Jag är jätteglad över att jag har testat olika, upplevt olika, har njutit av varenda en. Är glad att min man är erfaren och vet vad han gillar och njuter av. Hade aldrig någonsin velat träffa en oerfaren mam
  • Anonym (Wow)

Oj du som legat med över tusen personer wow! men tänkte du inte på vilka könssjukdomar och otrevligheter man kan få om man legat med så många hoppas dom använde kondom.

• Anonym (40+)
    Anonym (Wow) skrev 2020-05-21 00:24:35 följande:

Oj du som legat med över tusen personer wow! men tänkte du inte på vilka könssjukdomar och otrevligheter man kan få om man legat med så många hoppas dom använde kondom.

Du kan få en könsjukdomar första gången du ligger med någon. Självklart använder folk kondom
  • Anonym (bs man)

BS man i femtioårsåldern - har haft sex med drygt 20 kvinnor och kanske 60 män. Numera dock enbart med min fru.

Svar på tråden Hur många har ni legat med?