Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
30-50
Det är klart att denna syn hade en starkare ställning förr, när den förhärskande inställningen var att man skulle vänta till äktenskapet. Men för den skull behöver det ju inte vara så att den som vill vara återhållsam har "fel" och den som hämningslöst ligger med många har "rätt".
Visst har jag njutit stort med tillfälliga partners, men den goda känslan försvann snabbt när de drog iväg och lämnade mig ensam med min längtan efter gemenskap och en känsla av att bara ha blivit utnyttjad.
Jag har legat med tre killar och en tjej
Jag har haft en ambition att komma över 1000 personer, och det har jag gjort nu .
Det har varit lite svårräknat helt exakt, men med flertalet stora uppstyrda gangbangs, med många inblandade har jag äntligen kommit över denna siffra som varit som en milstolpe för mig
Varför undrar man säkert, bara för att jag vill veta att jag har legat med över tusen personer och det har inte många som gjort.
Sex är ett stort intresse för mig, det har det alltid varit. Det gäller allt från att utforska, tänja gränser, livsstil och kläder,
Resan har varit enormt rolig att göra, tex. att få kliva in på en klubb som dragit ihop ca 200 killar som enbart ska ligga med mig, att få var så i centrum, ja känslan är obeskrivligt härlig.
Jag tycker fler ska utforska sin sexualitet och att sex kan vara sååå mycket mera än bara mellan 2 personer ngn gång i veckan.
Sedan alla leksaker, alla situationer, platser och olika personers olika fantasier.
Om folk skulle vågade släppa de inbyggda "spärrarna" och flytta gränsen som samhället bankat in som "normalt" så tror jag fler skulle ha ett lyckligt sexliv och mer spännande.
Nu förespråkar jag inte att alla ska leva som mig och utforska i den graden, men för in i sexualundervisningen att det är även normalt att flera personer kan vara involverade i en sexakt, och lär ut hur man går tillväga, det skulle vara en enorm isbrytare om det skedde.
Nu var det inte jag som skrev inlägget, men jag förstår inte varför man skulle vilja prova att ligga med fler än en person man verkligen älskar? Jag önskar av hela mitt hjärta att jag väntat med sex tills jag träffade mitt livs kärlek och jag blir faktiskt äcklad när jag tänker på att min sambo "knullat allt på två ben" innan vi träffades (ett äkta citat från honom). Det gör att det inte känns lika speciellt och jag tycker att sex ska vara förknippat med sann kärlek - annars ger det ingen njutning.
Men det är förstås bara hur jag känner, många tänker ju annorlunda.
Oj du som legat med över tusen personer wow! men tänkte du inte på vilka könssjukdomar och otrevligheter man kan få om man legat med så många hoppas dom använde kondom.
Oj du som legat med över tusen personer wow! men tänkte du inte på vilka könssjukdomar och otrevligheter man kan få om man legat med så många hoppas dom använde kondom.
BS man i femtioårsåldern - har haft sex med drygt 20 kvinnor och kanske 60 män. Numera dock enbart med min fru.