IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Godkväll allihop! Nu är jag inne på min andra ivf. Tog första sprutan igår kväll och känner redan hur det växer i båda äggstockarna. Förhoppningsvis ett gott tecken :)
Men vad bra att ni anmälde och såg till att det utreddes så att det förhoppningsvis inte händer igen.
Men oj, låter verkligen som ett läskigt läkemedel. Körde du med Suprefact eller Synarela den här senaste behandlingen som ledde till graviditet?
OK, inte långt kvar till ultraljudet alltså :)
Spännande att var igång igen :) Håller tummarna för att det är andra gången gillt för dig :)
Men usch, det lät fruktansvärt!! :(
Jo, jag kan verkligen inte klaga. Har stundtals lätt huvudvärk och börjar bli rätt torr i näsan av sprayen. Började blöda igår som förväntat så det värsta just nu är väl kramperna i magen men det går ju över om nån dag :)
Klarade du dig helt från blödningar innan du plussade eller hade du de psykologiskt jobbiga Lutinusblödningarna?
Så spännande!! :) Vad är det man kollar på vid det första UL?
Hej alla nu har jag äntligen fått tid för första ultra och det blir av måndagen den 14 så spännande om det är en bebis där inne.
Hej alla nu har jag äntligen fått tid för första ultra och det blir av måndagen den 14 så spännande om det är en bebis där inne.
Åh vad spännande :) en dag innan jag ska på mitt VUL. Hur långt gången kommer du att vara då?