IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
tack för pepp!!!
!
Skönt med ett så smärtfritt äggplock! Mitt senaste var också så :)
Nej inget utslag i helgen. Va så besviken för ja hade ägglossning flytningar precis som jag brukar, och öm i magen, trodde de va kört denna månad att ja inte skulle få utslag alls, men IDAG fick ja glad gubbe. Wiho :) ska ringa kliniken när de öppnar kl 8. Borde bli insättning på söndag eftersom ja sätter in dag 5. Om de klarar upptining vill säga.
Idag är det dags för dig!! Hur känns det?! Så spännande, ja hoppas hoppas allt går som de ska och att du är en ruvare i eftermiddag! <3
Ska man ta ägglossning test efter äggplock? Hänger inte med.
men va bra att gubben kom !! ;) bra att ni kan göra insätning på söndagar också! Min återföring blev flyttad till kl 10 så förhoppningsvis är jag ruvare strax efter det =) jag jobbar lite nu här på hotellet på morgonen och försöker inte tänka för mkt på återföringen - blir så nervig då tack för pepp!!!
Åh herregud min man hade legat avsvimmad på golvet om han varit med på äggplock. på min klinik i Prag så sövs man så det är ingen respektive med i rummet, han får snällt sitta och vänta på uppvakningsrummet. (ganska skönt om du frågar mig...)
Fick precis besked att ett fjuttigt ägg av mina 10blev befruktat. Planerad återföring imorgon. Meeeen jag är riktigt pessimistisk. Är övertygad om att det inte kommer hända, antingen dör det eller så kommer jag inte få. Har så mycket buksmärtor, gått upp 1kg sen igår, så fortsätter det såhär till imorgon blir det ju ett nej. Usch vilken tung dag!