IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
ja men som sagt när den ena är lite halvdan så tror jag väl inte att den blir s mkt av ändå - och att spara den i frysen skulle kännas rätt hopplöst till nästa gång så lika bra att föra över två direkt. (mina sista 2...)för den här gången. Så läkaren sa att de inte gick med på det? sa han något om blodförtunnande?
Oj 5 dagar efter insättning var tidigt!!
jag tror jag testar nästa fredag den 15:e, tror BIM är den 16:e enligt min app (men den kan man nog inte lita på helt ;))!!
styrkekram!
har det med att din cykel är väldigt lång att göra tror du? jag hade ingen ägglossning denna månaden då östrogenet gjorde att jag inte utvecklade egna ägg om jag fattat rätt, utan bara gjorde så slemhinnan tjockar till sig.. så min kropp blir kanske hur knäpp som helst nu med mens o grejer tänker jag? ja herregud, om man bara kunde veta allt...
Hej! Så nu har jag två blastisar på plats i livmodern - hoppas att någon tar sig så jag kan få vila från IVF ett tag fram över och fokusera på gravidkrämpor istället!! Båda överlevde upptiningen men en var tydligen lite slö så inget större hopp till den - men den andra verkade må fint i alla fall!Så nu är man officiellt ruvare och kan inte göra så mkt mer än att vänta till testdag 18 sep!!! följer er andra med spänning ! kram!
Hej, har bara en liten fråga. Ska göra korta protokollet nu och har precis börjat med menopur. Sedan på fredag ska jag lägga till en spruta. Fick bara ett recept med 5 st sprutor. Kan det stämma? Man tar väl ändå hela sprutan? Då räcker det i fem dagar.
nä precis, den kanske piggnar till inne i värmen ;)
ändå märkligt att du och jag är på samma mensdag idag- och jag hade min återföring idag och du din på måndag har det med att din cykel är väldigt lång att göra tror du? jag hade ingen ägglossning denna månaden då östrogenet gjorde att jag inte utvecklade egna ägg om jag fattat rätt, utan bara gjorde så slemhinnan tjockar till sig.. så min kropp blir kanske hur knäpp som helst nu med mens o grejer tänker jag? ja herregud, om man bara kunde veta allt...
jag flyger tillbaka idag! känner ju inget särskilt efter återföringen så det är nog inga konstigheter - ska börja ta blodförtunnande sprutan ikväll.. vilket jag INTE ser fram emot- hade blåmärken flera veckor efteråt förra gången
Hej, har bara en liten fråga. Ska göra korta protokollet nu och har precis börjat med menopur. Sedan på fredag ska jag lägga till en spruta. Fick bara ett recept med 5 st sprutor. Kan det stämma? Man tar väl ändå hela sprutan? Då räcker det i fem dagar.