IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
det finns olika hormoner för att göra slemhinnan tjockare. De mäter alltid slemhinnan innan de sätter tillbaka ett embryo samt under stimuleringen vid ivf :)
Spännande att ruva! Hur många dagar är den du satt in? :) när är testdag?
Själv får jag in en 5dagars på måndag om den klarar upptining. Sen åker jag bort på en weekend tors-söndag så då får man iallafall lite annat att göra och tänka på ett par dagar, de ska bli skönt :)
När planerar du att testa? Stort lycka till!!
En tre dagars fick jag in! Den i frysen vart en 6 dagars. Jag planerar att göra testet dag 10 som är någongång mitten på nästa vecka. Kliniken vill att jag testar den 18e september.
Känns som en evighet kvar.
Hoppas den klarar upptining. Hur många har du i frysen? Skönt att komma iväg, man behöver vara sysselsatt :) men kul! Håller tummarna för er!
Har fått tid för första mötet imorgon...
Lite nervöst, någon som kan informera om vad som kommer att hända och kanske kan tipsa lite... ????
Grattis till ruvandet! Må denna lille plutt stanna nu <3
Grattis va roligt. Hoppas du snart känner dig bättre och piggare och att även de andra går frysa.
Hej, jag ruvar jag med! Återföring gjordes i måndags. Vilken jobbig väntan!
Då ligger du några dagar före mig. :) Är det första gången? När har du testdag?
Vad spännande med första mötet! Har ni väntat länge?
Det kan säkert skilja sig lite åt mellan olika kliniker. Vi fick träffa en läkare som ställde massa frågor, som en liten "utredning". Vi fick även information om olika behandlingar och det gjordes ett vaginalt ultraljud. Tror även vi fick en behandlingsplan och ett startdatum för behandlingen. Lycka till imorgon!
Såg nu att du redan svarat på det längre ner i tråden. 18:e, då har vi samma!