IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Hej, jag mår bättre idag. Öm och trött men kan kissa normalt och så. Nej, de tog inget prov och sade inget om några kunde ha lossat? Jag vet inte.
De ringde idag och berättade att sju av tio blivit befruktade.
Hej, jag mår bättre idag. Öm och trött men kan kissa normalt och så. Nej, de tog inget prov och sade inget om några kunde ha lossat? Jag vet inte.
Nej jag har blöta flytningar som vatten. Är det normalt?
Jag hade oxå jätte mycket flytningar under den stimulerade perioden. Va orolig att ja fått min äl i förtid, men så blev de inte.
Håller mig dig fullt ut, den känslan av att leva ett par dagar i taget. Till nästa samtal eller till nästa träff, eller till nästa ultraljud. Du satt ord på mina känslor..
Jag håller alla tummar för dig att det ser bättre ut på nästa ul <3
En fråga...... Hur mycket har ni berättat för de i er omgivning om att ni genomgår detta?
Hoppar in här! Är inne på min andra ivf behandling med äggplock på fredag. Förra ivf behandlingen ledde till 10 ägg från lika många äggblåsor och totalt 2 insättningar. Blev gravid på båda men båda slutade i MF och MA.
I tisdags såg man 20 äggblåsor och förhoppningsvis blir jag inte överstimulerad och kan sätta tillbaka ett befruktat ägg denna månad. Jag har nästan glömt allt sedan sist vilket var i början på året så tänlte att jag frågar er innan jag ringer Sahlgrenska imorgon. När börjar man med lutinus? Är det samma dag som äggplocket eller är det på insättningsdagen?