• 19SandraJ87

BIM November18

Startar en ny november tråd då jag tycker den andra är lite för stor :)

Är 31 år och sambo sen 4 år och vi är inne på 4 försöket att få ett syskon till vår dotter på 2 år.

ÄL har precis varit här nån gång mellan måndag-onsdag, och vi har lyckats mysa till det varannan dag sen i torsdags förra veckan så tycker det kan ta sig den här månaden :)

Så nu går man bara och väntar otåligt ännu en gång och bara hoppas att det inte kommer någon mens!

• Svar på tråden BIM November18
  • Hakunamatataa
    Kayaaaa skrev 2018-11-08 19:59:32 följande:

Vilket grav.test tycker ni är bäst??

Jag har en clear blue digital antal veckor som jag tänkte testa med inom ett par dagar. Är dom bra?

Jag tycker den du har är bäst! Det enda dåliga är väl att den är dyrare än resterande tester :)
  • Kayaaaa
    Hakunamatataa skrev 2018-11-08 20:01:11 följande:
    Jag tycker den du har är bäst! Det enda dåliga är väl att den är dyrare än resterande tester :)
    hoppas det är värt pengarna då :D
  • Hakunamatataa
    Kayaaaa skrev 2018-11-08 20:14:08 följande:

hoppas det är värt pengarna då :D

Håller tummarna för att det blir ett positivt resultat och att sonen får bli storebror :D
  • zeldur
    19SandraJ87 skrev 2018-11-08 16:36:43 följande:

Ibland känner jag av den, men emellanåt tänker jag inte ens på det...

Nej, då är det ju lättare att ignorera :)
    Hakunamatataa skrev 2018-11-08 19:21:48 följande:

Åh har du också BIM den 16e? Haha vad kul! Hoppas att någon av oss plussar <3 Jaaa tiden går riktigt långsamt.. jag kommer nog inte ta ett testa tidigt, känns så osäkert eftersom ett negativt test ändå kan va positivt sen så jag skippar nog det :) Men det känns som att min mens redan är på väg?? Har typ mellanblödningar, eller rosa flytningsr och det brukar jg aldrig ha egentligen men det kanske är pga missfallet i september.. fattar ingenting. :/

Hm, ja kan ju vara något från det, men annars kan det ju vara sån nidblödning? Det stämmer väl hyfsat i tiden? Jag ska verkligen försöka låta bli också, men det är ju en heeeeeeel vecka kvar :o hur ska jag hålla mig?
    Kayaaaa skrev 2018-11-08 19:55:47 följande:

Jag använde både vanliga och clear blues 6 dagar före mens sticka. 

Jag tror att det är för tidigt, med sonen plussade jag i v5 och missfallet v6

Ja, det var det säkert. De där tidiga är ju inte så pålitliga.... fast svårt att låta bli :)

Jag har en clear blue digital antal veckor som jag tänkte testa med inom ett par dagar. Är dom bra?

Jag brukar köpa de billigaste, haha. Fast de där med monitor hade ju varit kul att prova :)
  • Hakunamatataa
    zeldur skrev 2018-11-08 20:35:33 följande:

Nej, då är det ju lättare att ignorera :)Hm, ja kan ju vara något från det, men annars kan det ju vara sån nidblödning? Det stämmer väl hyfsat i tiden? Jag ska verkligen försöka låta bli också, men det är ju en heeeeeeel vecka kvar :o hur ska jag hålla mig?Ja, det var det säkert. De där tidiga är ju inte så pålitliga.... fast svårt att låta bli :)Jag brukar köpa de billigaste, haha. Fast de där med monitor hade ju varit kul att prova :)

Ja juste, glömde bort att en nidblödning kan ske ungefär under denna perioden, men så svårt att tolka om det skulle va en sån. Haha jag förstår dig, när det känns som att tiden går extra långsamt vill jag bara springa ner och köpa massa tester. Men jag ska hålla mig!! xD

Kör ni alla med äglossningstester eller hur håller ni koll på ÄL?
  • 19SandraJ87
    Hakunamatataa skrev 2018-11-08 20:58:12 följande:

Ja juste, glömde bort att en nidblödning kan ske ungefär under denna perioden, men så svårt att tolka om det skulle va en sån. Haha jag förstår dig, när det känns som att tiden går extra långsamt vill jag bara springa ner och köpa massa tester. Men jag ska hålla mig!! xD

Kör ni alla med äglossningstester eller hur håller ni koll på ÄL?

Nope, här kör vi bara på känn och ungefär när jag tror det kan vara haft lite koll på PpR och så :) men nu ska jag prova och bara strunta i allt med ÄL och ta det som det kommer! Försöka få till lite mysstunder med gubben varannan dag eller nåt så borde de ju ta sig tycker man *skrattar*
  • 19SandraJ87

Jag kör bara CB, antingen digital eller de vanliga :) Lätt och se om det är plus eller inte på dom :)
  • Kayaaaa

håller verkligen tummar och tår på ett pluss i helgen!! idag känns mina symptom mer än nånsin och det glädjer mig sååå. hoppas hoppas hoppas :D 

• Hakunamatataa
    loulof skrev 2018-11-09 10:09:35 följande:

Någon mer som blir extremt bubblig i magen vid äl? ????

Jag!! Och magen blir så uppblåst att jag ser höggravid ut haha.
Svar på tråden BIM November18